Bij het stofzuigen (uiteraard van de auto (V40 uit 98)) viel mij het volgende op:
Onder de bestuurders stoel zitten twee niet aangesloten stekkertjes (zitten tussen de bekleding en het kunstof ding wat lucht? blaast). Er zit ook een derde stekker aan die naar de stoel loopt.
Bij de bijrijders stoel zijn deze twee stekkertjes ook aanwezig (ook niet aangesloten) hier kan ik echter de derde die naar de stoel loopt niet vinden.
Waar zijn deze aansluitingen voor? Voor een eventuele elektriche stoel? En waarom kan ik bij de bijrijders stoel de derde aansluiting niet vinden of kijk ik verkeerd?
Er zitten geen elektriche stoelen of stoelverwarming in de auto.
Niet gebruikte aansluiting bij de voorstoelen
- Renkel
- 5th Gear member
- Contacteer:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... kker+stoel
Dus gordelverklikker alleen voor de bestuurderstoel, stoelverwarming; voorbereiding op beide stoelen, en de stoelairbag ook beide stoelen, dan kom ik op 3 stekkers voor de bestuurderstoel en 2 voor de passagierstoel.
Dat kunststof 'ding' blaast lucht naar de achterbank-passagiers.
Dus gordelverklikker alleen voor de bestuurderstoel, stoelverwarming; voorbereiding op beide stoelen, en de stoelairbag ook beide stoelen, dan kom ik op 3 stekkers voor de bestuurderstoel en 2 voor de passagierstoel.
Dat kunststof 'ding' blaast lucht naar de achterbank-passagiers.
S40 2.0 ltr. '98, Luxury line
Nissan Sunny 1.4LX
Nissan Sunny 1.4LX
- Hang-oor
- 3rd Gear member
De stoelen hebben geen stoel verwarming, dat verklaart waarom aan beide zijden 1 aansluiting niet is gebruikt, maar voor de stoelairbag zou toch gewoon aangesloten horen te zijn? Of zie ik dat nu verkeerd? Of was dat geen standaard optie (standaard optie, daar klopt iets niet
)

- Renkel
- 5th Gear member
- Contacteer:
Bij mij zit alles aangesloten ik heb dan ook 2 maal stoelverwarmingen, wat betreft die airbags spreekt voor zich lijkt mij, ik weet dat er personen zijn die de gordelverklikker op de bestuurderstoel losnemen, je hebt dan geen irritant geklik meer.
S40 2.0 ltr. '98, Luxury line
Nissan Sunny 1.4LX
Nissan Sunny 1.4LX
- Michael Oud
- 5th Gear member
Kan dat niet ook voor elektrische stoelverstelling zijn?
Volvo 940 SE