Volvo S60 krijgt waarschijnlijk geen vervolg

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
NOS
7th Gear member

helemaal mee eens!
dat is het nadeel van een auto (te) lang laten meelopen
Live
4th Gear member

Thom schreef:De S60 wint nog steeds regelmatig vergelijkende testen, gewoon omdat het in de loop van de jaren een hele uitgebalanceerde auto is geworden. Leverbaar in veel uitvoeringen, vaak aantrekkelijke special editions. Wat mij betreft kan 'ie nog wel even mee.

Thom

idd, De S60 wint van veel pas uitgebrachte auto's !!!! van de BMW ook gewonnen (bron: autokampioen) dus hj doet nog goed..
er moeten niet veel updates meer komen, want dan daalt de prijs van de 2de handjes te veel, en schrijf je erg veel af..!!!
maar een x een nieuwe zou wel tof wezen...en dan oo graag een nieuwe R motor, 350pk zou al beter worden? :)

Volvo 940
Volvo 940
Volvo 940
Volvo V70 2.4T 200PK Ocean Race
Volvo V70 D5 185PK
Renault Twingo 1.2

Volvo XC60 D5 Polestar 225PK
Volvo C30 1.6 100PK
Douwe
3rd Gear member
Contacteer:

Ach, bij Ford zijn nu ook al Land Rover en Jaguar in de etalage gezet. Die merken waren niets, maar begonnen toch eindelijk iets voor te stellen. Wellicht dat Ford toch een andere kijk heeft op autoland.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Douwe schreef:Ach, bij Ford zijn nu ook al Land Rover en Jaguar in de etalage gezet. Die merken waren niets, maar begonnen toch eindelijk iets voor te stellen. Wellicht dat Ford toch een andere kijk heeft op autoland.
Deze wending is wat off topic, maar noem jij al jaren scheppen geld er achteraan gooien en het eind nog niet in zicht hebben "eindelijk iets voorstellen" voor Ford?
Heden ten dage kan niemand zich veroorloven om er zulke verliesgevende onderdelen op na te houden, zeker niet als de perspectieven tamelijk ongunstig zijn, het niet afstoten kan de rest (Volvo) ook onder water trekken....
Het is helaas een trieste realiteit dat alle Engelse merken gedoemd blijken te zijn, alleen Bristol en Morgan zijn nog onafhankelijk (en die stellen niets voor) wat geen bestaanrecht lijkt te hebben heeft in de praktijk ook geen bestaanrecht "as simple as that"

En nu weer on-topic, de S60 heeft bewezen wel bestaansrecht te hebben, hij is de afgelopen tijd zelfs de bench mark gebleken (en dat is een superprestatie voor een auto die er al 6 jaar is!) ik geloof mede daardoor niet zo in het niet krijgen van een vervolg.
Douwe
3rd Gear member
Contacteer:

Mee eens, en het zou zonde zijn dat Volvo ook meegezogen werd zoals ook het GM concern flink te lijden heeft. Maar ik denk dat je het met me eens bent dat met name Land Rover nu eindelijk iets leukere auto's begon te maken die niet om de week bij de garage hoefden te staan.

En dus vind ik het jammer dat dergelijke merken dreigen te verdwijnen, zoals ik het ook jammer zou vinden als de S60 uit het gamma wordt gehaald. Want dat is wel een verkoopsucces en een lekkere auto om mee te rijden (met name de R).
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Douwe schreef:Mee eens, en het zou zonde zijn dat Volvo ook meegezogen werd zoals ook het GM concern flink te lijden heeft. Maar ik denk dat je het met me eens bent dat met name Land Rover nu eindelijk iets leukere auto's begon te maken die niet om de week bij de garage hoefden te staan
Dat regelmatig bij de garage aangaan was nu juist een van de charmes van het merk :twisted:
Douwe schreef:en dus vind ik het jammer dat dergelijke merken dreigen te verdwijnen
Tja, het is inderdaad best wel jammer als ze verdwijnen... maar het is de "survival of the fittest" en Landrover lijkt nog lang niet fit
Douwe schreef:zoals ik het ook jammer zou vinden als de S60 uit het gamma wordt gehaald. Want dat is wel een verkoopsucces en een lekkere auto om mee te rijden (met name de R).
De S60 R is als verkoopaantal volstrekt verwaarloosbaar, en ik ben er van overtuigt dat die er op niet te lange termijn daardoor gewoon uit gaat...
bart15
3rd Gear member

Jaguar in de etalage was toch wel bekent voor mij..

Maar Land Rover :? Waar heb je die informatie vandaan Douwe weet je het zeker?
Douwe
3rd Gear member
Contacteer:

Ik heb de info van Business Nieuws Radio. Dit werd dinsdagochtend gemeld. BNR beschouw ik toch als betrouwbare bron.
mad
6th Gear member

zweuds schreef:Ja, we moeten ons zorgen gaan maken.
Ik vond dit écht de meest zinnige en humorvolle reactie..... :P :P :P bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”