Al iets bekend over de vervanging van de Volvo's door hypocriete hybride voertuigen?

Al eens van een V60 Plug-in Hybrid gehoord en mee gereden?ruuds70 schreef:http://www.nu.nl/achterklap/2824650/pri ... strit.html
Al iets bekend over de vervanging van de Volvo's door hypocriete hybride voertuigen?
Bij mijn weten geven ze geen subsidies meer sinds eind vorig jaar, in België altans.ovlov058 schreef:Subsidies geven voor een auto van 300pk benzine + 80pk electro is in mijn ogen wel hypocriet (of hij moest begrenst zijn in toeren en snelheid(100km/h en geen 250km/h)).
O ja, gaat over een lexus, overigens wel een toffe auto.
Verlaagde inschrijvingstax (enkele duizenden) lijkt me toch subsidie.den toerist schreef:Bij mijn weten geven ze geen subsidies meer sinds eind vorig jaar, in België altans.ovlov058 schreef:Subsidies geven voor een auto van 300pk benzine + 80pk electro is in mijn ogen wel hypocriet (of hij moest begrenst zijn in toeren en snelheid(100km/h en geen 250km/h)).
O ja, gaat over een lexus, overigens wel een toffe auto.
Begrenzen in toeren en snelheid??? Er rijden toch al genoeg slome dichtgekenepen eco-wagentjes rond? Een wagen mag best wel wat pit hebben, daar is niks mis mee.
Nergens iets over een Lexus gelezen.... :?:
ruuds70 schreef: Al iets bekend over de vervanging van de Volvo's door hypocriete hybride voertuigen?
casper schreef: Koningshuizen zijn mijn inziens hypocriet in hun bestaan, hybridauto's daarentegen...
Battlecruiser schreef:hybrideauto's zijn óók hypocriet...