Ik ben erg tevreden met m'n s40 2.4 geartronic, de handmatige optie voor het schakelen vind ik ideaal met een aanhanger (even versnelling terug en inhalen) bij normaal gebruik om even vlug op te trekken gebruik ik deze optie soms ook echter om gewoon mee te rijden vind ik het minder geschikt.
Ben benieuwd wat de ervaringen van andere gebruikers zijn en of zij deze optie vaak gebruiken.
Handmatig schakelen geartronic
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 282
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 22:00
- Locatie: alphen
Om af en toe wat meer af te remmen op de motor meer eigenlijk ook niet
volvo S70R 1998 B5234T4 M59
Volvo V60 T6 summum B6304T4 polestar
volvo V40 Carbon Edition D4204T14 polestar
volvo V70R AWD 2004 B5254T4 M66
volvo V70R 1998 B5234T4 M59
volvo C30 D5 geartronic summum 180pk
volvo V70R AWD 1998 B5234T4, M58 +/-310pk
volvo 244 turbo inter-cooler met +kit origineel +/-200pk
Volvo V60 T6 summum B6304T4 polestar
volvo V40 Carbon Edition D4204T14 polestar
volvo V70R AWD 2004 B5254T4 M66
volvo V70R 1998 B5234T4 M59
volvo C30 D5 geartronic summum 180pk
volvo V70R AWD 1998 B5234T4, M58 +/-310pk
volvo 244 turbo inter-cooler met +kit origineel +/-200pk
- Battlecruiser
- 8th Gear member
- Berichten: 17696
- Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
- Locatie: Deventer
Alleen in de bergen of in heuvelland. Dan moet je wel bij afdalingen, anders sta je constant op de rem. En dan is een geartronic veel fijner dan een gewone automaat.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.