ik zie niet zo ik het wil,ik zeg zo het is.
en nu maar weer on-topic,
Aanschaf V70 2002 170 pk g3
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
+1jberg schreef:maar wel de beste ooit gemaakt, alleen moet je geen awd hebben, gaat gegarandeerd kapot, maar een 2.5 10v is onverslijtbaar
Volvo for life
- Vliegende Baksteen
- 2nd Gear member
Goed, nu weer even on-topic.
@Luuk: heb je ook al eens gedacht aan een diesel? De keuze is véél groter dan voor exemplaren met LPG (ook in Duitsland) en ze rijden minstens even lekker als LPG. Met een groter aanbod kun je ook kieskeuriger zijn wat betreft de kleur, kilometerstand, accessoires, garantie en vraagprijs. Ik heb destijds ook gezocht naar een G3 exemplaar, maar de keuze viel me zo tegen dat ik een D5 heb gekocht.
@Luuk: heb je ook al eens gedacht aan een diesel? De keuze is véél groter dan voor exemplaren met LPG (ook in Duitsland) en ze rijden minstens even lekker als LPG. Met een groter aanbod kun je ook kieskeuriger zijn wat betreft de kleur, kilometerstand, accessoires, garantie en vraagprijs. Ik heb destijds ook gezocht naar een G3 exemplaar, maar de keuze viel me zo tegen dat ik een D5 heb gekocht.
V70 D5 Summum ('02) Cosmos Blue metallic (full color), DVD RTi, 18inch Nebula (wintermaanden 16inch Ursa), iMIV + RVCAM, blokjesgrille, off black sport leder, MY05 koplampen + achterlichten
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Vliegende Baksteen, +1
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
-
- 1st Gear member
Heb ik ook aan gedacht maar aangezien dat de wegenbelasting een stuk hoger is en de brandstofprijs een stuk hoger is, is voor mij de keuze gas.
Alle berekeningen op los gelaten, maar gas blijft goedkoper in rijden.
Kijk als ik een auto koop rij ik door totdat de reparatie kosten te groot worden, dat ik van dat geld een andere kan kopen, dus restwaarde 0
Alle berekeningen op los gelaten, maar gas blijft goedkoper in rijden.
Kijk als ik een auto koop rij ik door totdat de reparatie kosten te groot worden, dat ik van dat geld een andere kan kopen, dus restwaarde 0