C30 D2 R-edition Titanium grey metallic
Extra's t.o.v. de standaard uitrusting:
- afneembare trekhaak
- bodykit
- instapbescherming
Na lang wachten heeft de dealer gisteren gebeld met het goede nieuws

Leuk hoor. Je bent de eerste hier op het forum met je nieuwe C30 D2.rutger83 schreef:Zo....vanmorgen de auto opgehaald en ik moet zeggen...in 1 woord fantastisch! Moet ook zeggen dat de afneembare trekhaak netjes is afgewerkt, kennelijk is de combinatie bodykit met afneembare trekhaak toch mogelijk.
Zal morgen nog wat foto´s van de auto buiten de showroom plaatsen....ga nu weer een stuk rijden
Het kenteken is 51-XGJ-6 Zou idd leuk zijn om een kenteken te hebben wat op volgorde is. Kan je zoiets overleggen met de dealer of worden de auto's per geleverde trailer op kenteken gezet?Paul schreef:Ik wil foto's!!!
En wat is je kenteken, ik denk dat we allemaal op volgorde kenteken hebben namelijk. Denk dat onze dus ook een soort van bekend is. XHH ofzo.
Hopelijk, lijkt me echt geestig dat die van mij en mijn zusje op volgorde kenteken zit.
De auto is fantastisch en is nog stiller dan het vorige model (1.6D) Het start-stop-systeem is even wennen maar werkt prima.Pelleboer schreef:Leuk hoor. Je bent de eerste hier op het forum met je nieuwe C30 D2.rutger83 schreef:Zo....vanmorgen de auto opgehaald en ik moet zeggen...in 1 woord fantastisch! Moet ook zeggen dat de afneembare trekhaak netjes is afgewerkt, kennelijk is de combinatie bodykit met afneembare trekhaak toch mogelijk.
Zal morgen nog wat foto´s van de auto buiten de showroom plaatsen....ga nu weer een stuk rijden
Hoe rijdt ie? Voldoende Power? en kun je al iets zeggen over het verbruik volgens boordcomputer? Geniet ervan. Nog 2 weekjes wachten voor mij