Henk Jan,
dat de jouwe nniet in de midden blaast ligt waarschijnlijk aan je vacuum blokje.
deze zorgt er namelijk voor dat de kleppen bediend worden die zorgen dat de lucht naar boven,midden of beneden gaat.
vacuum blokje zit achter je dashboard kastje en je luchtkoker en is duidelijk herkenbaar aan een koperkleurig blokje met een stekkertje en een 7 tal luchtslangetjes aan de bovenzijde.
ECC van slag
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- Henkjan0
- 2nd Gear member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 16.01.2012 - 20:00
- Locatie: Rheden Gld.
OK bedankt, ik zal er naar kijken wanneer ik tijd heb.
Voor jou heb ik ook nog een tip: ik weet dat bij modules, aansturingen, ECU of hoe je het ook wilt noemen de solderingen en/of de contactbanen op de printplaatjes op den duur kunnen gaan barsten en daardoor storingen kunnen veroorzaken. Dit barsten komt veelal voor bij printplaten die veel aan wisselende temperaturen blootstaan (uitzetten en krimpen), zoals motoraansturingen en jouw temperatuuraansturing.
Dat de storing soms wel- soms niet optreedt komt doordat het euvel zich dan bij een bepaalde temperatuur openbaart.
Als je er nu toch 2 hebt kun je er wellicht eentje uit mekaar gaan halen op de keukentafel en helemaal nalopen met een soldeerpistool, maar er zijn ook gespecialiseerde bedrijven die dit doen :roll: .
Voor jou heb ik ook nog een tip: ik weet dat bij modules, aansturingen, ECU of hoe je het ook wilt noemen de solderingen en/of de contactbanen op de printplaatjes op den duur kunnen gaan barsten en daardoor storingen kunnen veroorzaken. Dit barsten komt veelal voor bij printplaten die veel aan wisselende temperaturen blootstaan (uitzetten en krimpen), zoals motoraansturingen en jouw temperatuuraansturing.
Dat de storing soms wel- soms niet optreedt komt doordat het euvel zich dan bij een bepaalde temperatuur openbaart.
Als je er nu toch 2 hebt kun je er wellicht eentje uit mekaar gaan halen op de keukentafel en helemaal nalopen met een soldeerpistool, maar er zijn ook gespecialiseerde bedrijven die dit doen :roll: .
Belastingvrije 244 BiFuel oldtimer? Zie verkoopforum.
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Airco nog steeds te koud in combinatie van de temperatuur draaaischijf
(NOG) GEEN FACTUUR GEHAD VAN DE DEALER !!!
en deze verwacht ik ook niet meer eigenlijk.
(NOG) GEEN FACTUUR GEHAD VAN DE DEALER !!!
en deze verwacht ik ook niet meer eigenlijk.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad