grill
- V50-Mart
- 4th Gear member
SKG-Carstyling.nl hier had ik hem gekocht. de grill die ik heb is voor de S40. ik weet niet of ze ze nog verkopen, de website is even offline
Volvo V50 1.6D Kinetic 2006. Xenon 6000k/LED stadslicht, Privacy Shades, 17 inch RRE Easyrun matzwarte velgen-225/45/17
- Xenobe
- 3rd Gear member
Ik ga mijn grill deze zomer ook een ander kleurtje geven. Ik denk er aan om ze chromen randen te wrappen met zwart (geen mat) 3M folie. En enkel het volvo logo nog over te houden. En zowiezo het middenconsole ook overtrekken met die folie. Die mss in een ander kleurtje (bv carbon profiel)
Volvo V50 MY08 1.6D R-Design
I took home a Swedish model.
- Xenobe
- 3rd Gear member
Veel geduld & 2 linker handen, mijn vriendin helpt mij ook wel als het minder gaat & vooral veel hitte aanbrengen door een haardroger. En als je het precies uitsnijdt zal dat wel lukkenS4024i schreef:Is die folie zo makkelijk te verwerken dan?
Lijkt me lastig klusje met al die stijltjes in de grill.

-
- 1st Gear member
Die SKG site is nog steeds offline.
Lijkt erop dat deze site/winkel is opgedoekt.
Het is in ieder geval niet echt slim om dagenlang op je site te vermelden dat je morgenvroeg weer online zult zijn...
Nog iemand een suggestie waar ik dan wel een embleemloze grill kan vinden?
Lijkt erop dat deze site/winkel is opgedoekt.
Het is in ieder geval niet echt slim om dagenlang op je site te vermelden dat je morgenvroeg weer online zult zijn...
Nog iemand een suggestie waar ik dan wel een embleemloze grill kan vinden?
- V50-Mart
- 4th Gear member
Volvo V50 1.6D Kinetic 2006. Xenon 6000k/LED stadslicht, Privacy Shades, 17 inch RRE Easyrun matzwarte velgen-225/45/17
- Rickkie
- 2nd Gear member
helemaal mee eensPaul schreef:Is veel mooier, maar neem wel de R-design versie. Mat silver ...

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MY11: V50 D2 Sport titanium grey, winter line, Serapis velgen, dakspoiler, R-design spiegelkappen, R-Design stuur, R-Design pook, LED DRL, privacy glass, 3cm verlaagd
Voor de mooiere maanden: Yamaha R6 2005
Voor de mooiere maanden: Yamaha R6 2005
- RemcoT4
- 3rd Gear member
Mwah...Rickkie schreef:helemaal mee eensPaul schreef:Is veel mooier, maar neem wel de R-design versie. Mat silver ...

Ik heb ook gewisseld, eerst in photoshop om te kijken of 't wat is...

Vervolgens voor het eggie! Ik vind het grote logo een wat meer 'volwassen' uitstraling hebben, ben er tevreden mee.

Persoonlijk ben ik niet zo van een 'R-logo' als je verder een standaard V50 hebt zoals ikke, ik plak ook geen Polestar badge op de achterklep...

Volvo V40 T4 Polestar SUMMUM (MY13)
Volvo V50 2.0 SPORT Professional Line (MY10)
Volvo C30 1.8 SPORT Professional Line (MY10)
Volvo V50 2.0 SPORT Professional Line (MY10)
Volvo C30 1.8 SPORT Professional Line (MY10)
- Xenobe
- 3rd Gear member
@ Remco: burn op die laatste zin :p ja was eigelijk een dom idee van mij als ik dat nu bedenkt :p
Had ik dit topic maar wat beter gelezen :p Voor mijn grill te wrappen hebben we de voorbumper er helemaal afgehaalt om de grill er te kunnen afhalen. En dan lees je hierboven dat het zo simpel gaat. De carbon wrap op de grill doet wel veel uit hoor
al een paar mensen hebben mij aangesproken van welke optie bij volvo was dat die grill?
Had ik dit topic maar wat beter gelezen :p Voor mijn grill te wrappen hebben we de voorbumper er helemaal afgehaalt om de grill er te kunnen afhalen. En dan lees je hierboven dat het zo simpel gaat. De carbon wrap op de grill doet wel veel uit hoor