De volgende wordt 100% zeker geen DRIVe. (en duurt niet lang meer) Waarschijnlijk een D5. Of het een lease auto wordt is ook nog niet zeker

Dan zul je de tankpas wel gaan missen Hakan!rsnhakan schreef:dbosker, laatst in een S80 D5 Geartronic gereden. En we vonden het verbruik niet tegenvallen. Een DRIVe is alleen zuinig als je hem gebruikt waarvoor die gemaakt is.
De volgende wordt 100% zeker geen DRIVe. (en duurt niet lang meer) Waarschijnlijk een D5. Of het een lease auto wordt is ook nog niet zeker
Volgens mij nietV50 R schreef:Dan zul je de tankpas wel gaan missen Hakan!rsnhakan schreef:dbosker, laatst in een S80 D5 Geartronic gereden. En we vonden het verbruik niet tegenvallen. Een DRIVe is alleen zuinig als je hem gebruikt waarvoor die gemaakt is.
Nou Hakan, dat dieet van jouw was blijkbaar een groot succes ! Verklap me je geheim... :oops:V50 R schreef:5 personen a gemiddeld 70kg
Ik ben niet (meer) dik, maar heb heel veel vet overgehouden bij mijn buik. Echt lelijk is dat.Fulaks schreef:Nou Hakan, dat dieet van jouw was blijkbaar een groot succes ! Verklap me je geheim... :oops:V50 R schreef:5 personen a gemiddeld 70kg
jaja, gemiddeld...
Moet wel lukken denk ik zelf. Maar je houd niets overThom schreef:Ach met 270Nm kom je de meeste bergen in Europa wel vlot over toch? Remember: begin deze eeuw was je t mannetje met een Passat met TDI 110pk..
Heb zelf enkel recente ervaringen met D5'en (AWD) in de bergen, en dat is een feest (op de GT na, dat is een onding met afdalen..).
Goed op toeren houden bij het terugschakelen...Thom schreef:Ach met 270Nm kom je de meeste bergen in Europa wel vlot over toch? Remember: begin deze eeuw was je t mannetje met een Passat met TDI 110pk..
Heb zelf enkel recente ervaringen met D5'en (AWD) in de bergen, en dat is een feest (op de GT na, dat is een onding met afdalen..).
Ja maar die heeft een heel andere krachtverdeling, zo'n TDI...Thom schreef:Ach met 270Nm kom je de meeste bergen in Europa wel vlot over toch? Remember: begin deze eeuw was je t mannetje met een Passat met TDI 110pk..