ik heb sinds gister een volvo overgenomen en nu kwam ike r achter dat waar mij reserverwiel in ligt de bodem een gat zit van zo,n +- 4cm hoe kan ik die het best dichten goed schoon schuren en dan?
Hoop dat iemand mij kan helpen
roest bij de bak van de reserverwiel in de bodem
-
- 5th Gear member
lassen
en dan ondermeuken met de grootste plaktroep die je kan vinden.
Wim
en dan ondermeuken met de grootste plaktroep die je kan vinden.
Wim
Wim
Volvo 440 1.6i + ComfortLine Pakket, 83pk multipoint injectie, katalysator,
bouwjaar jan-1995, eigenaar sinds 11-04-2016, gekocht van mam,
190.000 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 GL 1721cc 89pk carburateur katalysator,
bouwjaar september-1989, eigenaar sinds 16-12-1994, gekocht van pap,
325.080 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 1.6i + ComfortLine Pakket, 83pk multipoint injectie, katalysator,
bouwjaar jan-1995, eigenaar sinds 11-04-2016, gekocht van mam,
190.000 km. Doe alles zelf.
Volvo 440 GL 1721cc 89pk carburateur katalysator,
bouwjaar september-1989, eigenaar sinds 16-12-1994, gekocht van pap,
325.080 km. Doe alles zelf.
- Gmid
- 3rd Gear member
- Contacteer:
En dan na een jaar weer opnieuw?
Rij gewoon even langs een schadehersteller en vraag wat het kost om 't roestvrij te maken, en een plaatje er in te laten lassen..
Rij gewoon even langs een schadehersteller en vraag wat het kost om 't roestvrij te maken, en een plaatje er in te laten lassen..
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
hoort daar niet gewoon een rubber dop in?
Volvo for life
-
- 1st Gear member
IK zag wel aan de mant van de achter ban een rubber dopje zitten met een gat erin maar het zit aan de bumpergat achter kant en ik kwm er met toeval achter terwijl hij dinsdag is gekeurtbart simpson schreef:hoort daar niet gewoon een rubber dop in?
en dat stuk hoorde dicht te zijn maar drukte er zo in meteen alles nagelopen onder de auto en dat is ook de enige plek gelukkig die ik heb gevonden en aangezien ik woensdag ga trouwen kan ik ,m nu niet laten lassen want heb daar simpel weg het geld niet meer voor
- Gmid
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Oke, das duidelijk. Dan is het belangrijk om 'm nu goed te schuren, eventueel eerst heel grof met de staalborstel om alle roest te verwijderen. Daarna een beetje vanAnti Roest erop spuiten/smeren. Dit spul ze de roest om in een vast/flexibele substantie, wat niet verder kan roesten.naomi81 schreef: en dat stuk hoorde dicht te zijn maar drukte er zo in meteen alles nagelopen onder de auto en dat is ook de enige plek gelukkig die ik heb gevonden en aangezien ik woensdag ga trouwen kan ik ,m nu niet laten lassen want heb daar simpel weg het geld niet meer voor
Dan is het gat niet dicht, maar het roest ook niet verder. Op deze manier kun je het later, als de financiën het wel toelaten
Dicht plamuren of zo heeft op zo'n onzichtbare en grote plek weinig zin.
uhm.. roest het plekje eigenlijk wel of niet? Lees er niets over in je posts.
-
- 1st Gear member
BedanktGmid schreef:Oke, das duidelijk. Dan is het belangrijk om 'm nu goed te schuren, eventueel eerst heel grof met de staalborstel om alle roest te verwijderen. Daarna een beetje vanAnti Roest erop spuiten/smeren. Dit spul ze de roest om in een vast/flexibele substantie, wat niet verder kan roesten.naomi81 schreef: en dat stuk hoorde dicht te zijn maar drukte er zo in meteen alles nagelopen onder de auto en dat is ook de enige plek gelukkig die ik heb gevonden en aangezien ik woensdag ga trouwen kan ik ,m nu niet laten lassen want heb daar simpel weg het geld niet meer voor
Dan is het gat niet dicht, maar het roest ook niet verder. Op deze manier kun je het later, als de financiën het wel toelatenhet toch laten lassen.
Dicht plamuren of zo heeft op zo'n onzichtbare en grote plek weinig zin.
uhm.. roest het plekje eigenlijk wel of niet? Lees er niets over in je posts.