Ik heb vandaag een proef rit gemaakt in een s40 1.8 aut 2003 Europa Prestige.
Mij is een paar dingen opgevallen ten eerste de motor draaide stationair er klonk een getik in het dashboard aan de linker kant waar de speaker zit ik neem aan dat dit niet hoort maar ik weet niet wat het is geweest. Tijdens het rijden was dit weg.
De tweede wat mij opviel bij de automaat als ik hem in de stand 3 of 4 zetten krijg ik een melding op de dashboard een gele pijn naar boven geeft dit aan op een storing of is dit normaal?
Ik heb niet de auto gekocht na de proefrit omdat de vorige eigenaar niet zuinig mij is omgegaan lak beschadigd en een hoop krassen op het dashboard. Bij het openen van de motorkap zag het ook niet echt geweldig uit ik zag wat olieresten zitten op de motor.
Proefrit gemaakt in een s40 1.8 ga even verder naar my 2004
-
- Starter
Als het niet goed aanvoelt, dan moet je het niet doen.
-
- 1st Gear member
Ik ben even verder wezen kijken op internet daar zag ik een aantal s40 uit 2004 met 2.4 liter motor staan. Dit past ook aardig in mij budget ik kan zelf kiezen voor een v50 met dezelfde motor. Van de week even kijken bij een garage.
S40 1.8 aut 2003 Europa Prestige laat ik even links liggen een nadeel vond ik dat hij best wel kleine zit heeft. Ik hoop dat de wat nieuwere model dit niet heeft. Wat mij gelijk aantrok is de 5 cilinder en de 2.4 liter dit lijkt mij wel een lekkere motor.
Gisteren ben ik ook naar een Saab Sport sedan 1.8 T uit 2004 wezen kijken. Ook best een leuker wagen. Helaas wordt mij keuze hierdoor steeds moeilijker.
S40 1.8 aut 2003 Europa Prestige laat ik even links liggen een nadeel vond ik dat hij best wel kleine zit heeft. Ik hoop dat de wat nieuwere model dit niet heeft. Wat mij gelijk aantrok is de 5 cilinder en de 2.4 liter dit lijkt mij wel een lekkere motor.
Gisteren ben ik ook naar een Saab Sport sedan 1.8 T uit 2004 wezen kijken. Ook best een leuker wagen. Helaas wordt mij keuze hierdoor steeds moeilijker.