Heb ook deze configuratie besteld
Ziet er goed uit en zeker geen spijt dat ik toch deze 18" velgen besteld heb op het allerlaatste moment
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen V60 Momentum - T3, Business Pack Pro V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
Uitstekende keuze Heb er nog intro line (incl. premium sound, park assist pilot), driver support line, glazen dak en nog wat kleine snuisterijen op genomen. Het lange wachten kan beginnen.
Vanochtend reed er een zwarte V40 achter me aan. Wat me vooral op viel was de veel te felle dagrijverlichting. Doet mijn inziens echt afbreuk aan de auto. Het leek wel een aftermarket €10 kit. Beetje Sjonnie ...
Styling van de V40 is in modern en in lijn met de nieuwe designtaal van Volvo. Verder vond ik de V40 vrij klein overkomen, maar dat komt wellicht doordat ik een V70 rij.
De nieuwe Volvo designtaal ziet er wel hip en modern uit en zal ongetwijfeld veel niet Volvo rijders aanspreken. Maar als Volvo wil groeien, dan heeft zij weinig keus.
De V60 vond ik rond de introductie echt mooi, nu doet het mij niet veel meer. De V40 maakt weinig bij me los, niet raar, omdat de V40 en V60 dezelfde designtaal hebben. Toch wel jammer dat Volvo afgestapt is van het tijdloze design. Maar we hebben nog de huidige V70, XC70 en XC90 ...
Nog wat nieuwe foto's gevonden gemaakt in Zweden op test terrein waar we met Volvo-forum zwedenreis ook hebben gereden met diverse modelen Volvo's
Even site promoten.. Nu alleen paar UK en US aanwezig.. De site is pas opgericht en nu nog rustig. Terwijl wij in NL toch bijna als eerste onze V40's krijgen.. http://volvov40club.com/forums/ (niet mijn site).
Helaas hadden wij niet dit rijtje staan tijdens ons bezoek aan de testbaan.
Autoloos. Ridder te voet C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire V40 D4 R-Design Rebel Blue V40 D2 Summum MY13 Volvo C30 1.6 R-Edition MY11 Volvo C30 1.6 Kinetic MY07 Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT Volvo 343