walter leever,
Há, ik zie nu dat ik de zin niet netjes afgemaakt hebt.... ik bedoelde roofrails. Ik vind stations zonder roofrails mooier....
Nee, het chroom vind ik wel netjes staan. Ik heb er bij mij ondertussen R-design mistlamp covers erop gezet - dit staat net iets netter.... Voor de rest laat ik het zo aan de buitenkant...
T'is maar goed dat ik slotbouten op de velgen heb zitten

.
Na de zomer de aanbiedingen bij de dealer maar 's in de gaten gaan houden. Voor de winterbanden wil ik graag een set Fortuna's Diamond Cuts/Light Greys erbij hebben. En nee, m'n huidige setje hou ik.
P987GT2,
Misschien moesten we maar 's een T6 dag organiseren na de zomer. Ik zag een ander XC60 T6 topic waar dat ook al geroepen werd. Afhankelijk met z'n hoevelen we zijn kunnen een T6 motor dag houden of zelfs een V70 T6 dag....
DSI is een beetje haat/liefde met dat ding. M'n ervaringen wisselen nogal per SOS update. Met de vorige versie was ie netjes stil (ik had 'm ook iets geknepen op de band), met de laatste SOS versie piept ie weer regelmatig. Hij lijkt extra gevoelig voor andere auto's met radarafstand functionaliteit....
Wat me zo tegenvalt is dat je elke keer naar Engeland op en neer moet om dat te testen.
Roel