Zoja, heeft iemand hier eigengemaakte foto's van?
Vind ik echt een optie die ik op onze volgende V70/XC60 wil hebben als wij hem 2e of 3e hands gaan kopen....

Gr. Edwin.
Edwin schreef:Is deze LE edition ook diegene met de verlichte dorpellijsten?
Zoja, heeft iemand hier eigengemaakte foto's van?
Vind ik echt een optie die ik op onze volgende V70/XC60 wil hebben als wij hem 2e of 3e hands gaan kopen....![]()
Gr. Edwin.
Kan ik je aanraden heb het direct bij mijn 2 V70LE's laten doen (eerst de eerste, toen die gestolen werd, de tweede). Koste bij de dealer 250 euro maar ziet er geweldig netjes uit. De draad gaat dan achter de middenconsole. Je kan er dan zelfs nog een splitter op kwijt zodat je meer apparaten kan aansluiten.ilcigno schreef:[knip]
Ik wil nog een kleine aanpassing laten aanbrengen, namelijk een extra 12V aansluiting in de opening achter de middenconsole. Dit omdat als je je telefoonlader in de aansluiting bij de bekerhouder hebt zitten (en die zit daar altijd bij mij) het 'rolluikje' niet meer dicht kan. Tevens hangt het snoer dan dwars door de auto. Met een extra aansluiting is dat verholpen. Heeft iemand misschien ervaring met het maken van een 12V aansluiting bij het dashboard?