Family line

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
mivado
Starter

Hoi allemaal,

Ik ben van plan om een nieuwe XC70 aan te schaffen :P . Nu zag ik dat er ook een family-line is. Aangezien ik 2 dochters van 3 en 6 jaar heb leek het mij wel een goed idee om deze optie erbij te nemen.
Heeft iemand ervaring met de family-line. Zitten de kinderen er goed in en kunnen ze er ook goed in slapen? Hoe is de ruimte tussen de 2 'kinderstoelen' in. Kan daar makkelijk een volwassene zitten?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

mvg
Michiel
miss_volvo
1st Gear member

Ik heb zelf de family line niet (heb er wel naar gekeken, maar die omklapkinderzitjes worden pas handig vanaf dat je kind wat ouder is en we kopen tot nu toe elke 3 jaar een andere auto en ons zoontje is pas net 1). Ik heb wel dat voorin bedienbare kinderslot en dat vind ik erg handig!
Bij mijn dealer stond toen een auto met de familyline dus kon ik meteen zien of ik het wat vond. Heeft jouw dealer geen voorbeeldje staan? Ik zou zo denken dat er genoeg ruimte overblijft in een XC70???
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”