Dashboard wat opgeknapt

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Bobbl
3rd Gear member

begrijp ik het goed, heb jij brushed steel, of brushed aluninium?
en heb je no goede tips/tricks voor de beginnende wrapper?

Alvast bedankt..
Five keeps you alive!!
Streetfighters RULE!!
Vale Rossi The Living Legend!!
...

Ik heb brushed steel. Dit is voor mij ook de eerste keer geweest. Belangrijkste punten zijn:
- Schuur oneffenheden zo glad mogelijk
- Maak het echt goed stofvrij!
- Knip de folie grof op maat (2cm overlap o.i.d.), plak dan op het onderdeel, knip vervolgens de randen weg tot ongeveer een overlap van 3 of 2 mm, die kan je dan mooi om de rand van het onderdeel vouwen.
- Op de hoekjes kun je het beste een föhn of hittepistool gebruiken, trek dan de folie strak over de hoek, de plooi komt dan aan de onderkant en dus uit het zicht te zitten.

Het is echt makkelijk spul, als je het verkeerd geplakt hebt, trek je het zo weer los en bevestig je het opnieuw. Geen gedoe met water en zeep!
Bobbl
3rd Gear member

S60_D5 schreef:Ik heb brushed steel. Dit is voor mij ook de eerste keer geweest. Belangrijkste punten zijn:
- Schuur oneffenheden zo glad mogelijk
- Maak het echt goed stofvrij!
- Knip de folie grof op maat (2cm overlap o.i.d.), plak dan op het onderdeel, knip vervolgens de randen weg tot ongeveer een overlap van 3 of 2 mm, die kan je dan mooi om de rand van het onderdeel vouwen.
- Op de hoekjes kun je het beste een föhn of hittepistool gebruiken, trek dan de folie strak over de hoek, de plooi komt dan aan de onderkant en dus uit het zicht te zitten.

Het is echt makkelijk spul, als je het verkeerd geplakt hebt, trek je het zo weer los en bevestig je het opnieuw. Geen gedoe met water en zeep!

Oke, bedankt, ik ga het ook proberen.....
Five keeps you alive!!
Streetfighters RULE!!
Vale Rossi The Living Legend!!
Doeke Dobma
5th Gear member

Maar hoe zit het nou met de knop van de cruise control, die met 'cruise' erop. Heb je daar overheen geplakt?
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad
...

Nee, ik heb alleen het dunne randje onder grote de knop van de cruise control en het plaatje onder de instellingen van de cruise control gedaan.
Huskvarna
3rd Gear member

Het stukje boven de penhouder (gedeelte met STC knop) zou ik niet hebben gedaan.
S80 2.4 170pk aut. 2000
Ford Mondeo ghia 2001
Volvo V70 2.4T 2001
Volvo V 50 2.0 D 2006
Thijs
7th Gear member

AlexV70 schreef:Zoals als altijd is het een heel persoonlijke smaak, maar het ziet er mooi uit, knap gedaan.
Het stukje boven de penhouder (gedeelte met STC knop) zou ik niet hebben gedaan.
+1, dat haalt net het strakke er van af. Verder idd mijn complimenten voor hoe je het gedaan hebt, erg netjes.
Probeer nu niet " door te slaan" , dan wordt het weer te gemaakt naar mijn mening!

Geniet ervan, je hebt het echt mooi gedaan!
Nulla tenaci invia est via.
Volvo V70N 2.5D MT 2000
Volvo V70N 2.4D edition sport MT 2007
Volvo V60 D5 summum GT 2011
Volvo V60 CC T5 summum GT8 2015
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”