S/V 60 Software updates
je hebt maar 1 accu volgens mij. Het systeem kent wel een spaarstand. Dit zorgt ervoor dat de verbruikers uit worden geschakeld bij een bepaalde minimum spanning, om ervoor te zorgen dat er nog genoeg spanning overblijft om te starten. (spaarstand)
- santu001
- 4th Gear member
Ook weer gelukt. Geheel up to date.
Mijn POI icoontjes waren wel weg, maar de POI's zelf gelukkig niet. Want dat zijn er nogal wat? Ik moest wel alle icoontjes ff opnieuw selecteren en opslaan. Maar alles ging soepel en ondanks het tijdbestek dus geen gekke dingen hier.
Maar toch echt serieus..? 2012 en alles???
Na een tweede keer deze hele bevalling is het voor mij gewoon "not done".
En al helemaal als het mij straks geld kost! :mrgreen:
Mijn POI icoontjes waren wel weg, maar de POI's zelf gelukkig niet. Want dat zijn er nogal wat? Ik moest wel alle icoontjes ff opnieuw selecteren en opslaan. Maar alles ging soepel en ondanks het tijdbestek dus geen gekke dingen hier.
Maar toch echt serieus..? 2012 en alles???
Na een tweede keer deze hele bevalling is het voor mij gewoon "not done".
En al helemaal als het mij straks geld kost! :mrgreen:
Mvg. Claudio,
Volvo S60 T5 - R-design - Polestar optimized - Fusion Red Metallic - Full Options - 10-2019
Volvo S60 T5 Summum, DSL, BPPro, Vibrant Copper 2011 - Sensus 3.0 0C71 SCT-IGO- XDA Root/ADW-EX Launcher 18" Sleipner/Fortuna
Volvo S60 2.5T Summun 2005 Greenwich green
Volvo S60 2.4 Premium Comfort, Audio, Winterline 2001 Maya Yellow
Volvo S60 T5 - R-design - Polestar optimized - Fusion Red Metallic - Full Options - 10-2019
Volvo S60 T5 Summum, DSL, BPPro, Vibrant Copper 2011 - Sensus 3.0 0C71 SCT-IGO- XDA Root/ADW-EX Launcher 18" Sleipner/Fortuna
-
- 1st Gear member
kreeg gisteren de updates binnen en ging in 1 keer goed rond de 5 uur. pffft os best lang
V60 R-Design T3 in Sapphire Black met winter line, family line, afneembare trekhaak, chrome dakrails en sunroof. Winterset 17 inch Balder met Continental
- Ireentje
- 5th Gear member
Ook ik heb de update voor de navigatie binnen. Alleen nog geen idee of ik het wel zelf ga doen. Waarschijnlijk gewoon bij de dealer laten doen als hij toch voor controle terug moet.
Met die kleine stukken die ik rij (15 minuten) ben ik weken bezig voordat alles up to date is.
Maakt het nog uit als ik dat wel zou doen en de update steeds zou onderbreken na 15 minuten?
Wel een lastig update systeem van Volvo moet ik zeggen.
Met die kleine stukken die ik rij (15 minuten) ben ik weken bezig voordat alles up to date is.
Maakt het nog uit als ik dat wel zou doen en de update steeds zou onderbreken na 15 minuten?
Irene.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
Kan wel degelijk hoor, alleen ben je met 15 minuten per rit wel een aantal dagen bezig.Ireentje schreef:Ook ik heb de update voor de navigatie binnen. Alleen nog geen idee of ik het wel zelf ga doen. Waarschijnlijk gewoon bij de dealer laten doen als hij toch voor controle terug moet.
Ik rij per dag 2 x 40 minuten, dan is het zo gebeurd.
- remmm
- 5th Gear member
Ik krijg disk 3 met geen mogelijkheid aan de praat? Ik heb 4 erin gestopt en toen ging hij verder met installeren en zei toen disk 3 van 4. Daarna 3 weer geprobeerd omdat ik dacht misschien verkeerd gelabeld... Maar niks daarvan. Nav doet het wel gewoon en hij vraagt niet om dvd's ben ik nu gek of is de installatie klaar? Als ik bij systeemopties kijk zie ik ook hetzelfde versier als hierboven?dbosker schreef:Ik heb eigenlijk geen probleem gehad met installeren.
Disc 3 ging niet in 1 x goed. Disc eruit, auto uit. Weer gestart, disc er weer in en de installatie werd weer opgestart met disc 3. Disc 4 ging vervolgens ook goed.
- santu001
- 4th Gear member
Nee je moet echt alle dvd's gebruiken. Meestal doet de navigatie het sowieso na disk 2 het weer, maar je gaat nog het één en ander missen. Gewoon erin laten zitten en steeds weer effe proberen.
Bij mij ging ook na disk twee het systeem de navigatiezelf weer opstarten, terwijl hij aan het uploaden was, maar hij ging wel gewoon verder.
Disk drie is toch nog een dikke anderhalf uur aan het laden en disk vier ongeveer 45 min. Dus dan kan je wel begrijpen dat er essentiele dingen nog geupdate moeten worden, maar vraag me niet wat precies.
Bij mij ging ook na disk twee het systeem de navigatiezelf weer opstarten, terwijl hij aan het uploaden was, maar hij ging wel gewoon verder.
Disk drie is toch nog een dikke anderhalf uur aan het laden en disk vier ongeveer 45 min. Dus dan kan je wel begrijpen dat er essentiele dingen nog geupdate moeten worden, maar vraag me niet wat precies.
Mvg. Claudio,
- Sanpat
- 1st Gear member
Bij mij gingen disk 1 en 2 beide hetzelfde. Melding in het scherm dat de updte bezig is. Bij disk 3 kreeg ik ineens het navigatie scherm weer te zien en geen melding in het scherm. Ik begon te twijfelen of het nog wel goed ging. Ik kwam net thuis dus uitgestapt. Later weer terug in de auto en gelukkig zag ik de melding van de update weer. Bij disk 3 duurde het steeds enige tijd voordat de melding van de update in het scherm kwam. Disk 4 ging net als disk 3. Ik heb de update er helemaal op zitten. Ik kan er weer een jaartje tegen aan!remmm schreef: Ik krijg disk 3 met geen mogelijkheid aan de praat? Ik heb 4 erin gestopt en toen ging hij verder met installeren en zei toen disk 3 van 4. Daarna 3 weer geprobeerd omdat ik dacht misschien verkeerd gelabeld... Maar niks daarvan. Nav doet het wel gewoon en hij vraagt niet om dvd's ben ik nu gek of is de installatie klaar? Als ik bij systeemopties kijk zie ik ook hetzelfde versier als hierboven?
2012: Volvo V60 T3 Kinetic, Saville Grey - My first Volvo!
- remmm
- 5th Gear member
hmmm Disk 3 is nu ook bezig maar het gaat niet van harte...Ik heb nu alleen eerst 4 helemaal geladen en daarna 3 Hopelijk gaat dat geen problemen geven. Nog 1 uur te gaan. Mijn motor moet echt aanblijven anders doet hij helemaal niks.... pfff wat een verschrikkelijk dom systeem. Zitten er kleine zweedse blondines in die alles moeten overtikken daarbinnen?
- rwa
- 2nd Gear member
Disk 3 heeft even tijd nodig naar een aantal minuten hervat het systeem gewoon weer de update En dan op naar disk 4. Het is wl een belachelijke lange tijd hoor die ervoor nodig is.
@ ireentje : als de komende weken geen navigatie nodig hebt kun je het zelf doen. Maar dan kun jook geen muziek ed bedienen!
@ ireentje : als de komende weken geen navigatie nodig hebt kun je het zelf doen. Maar dan kun jook geen muziek ed bedienen!
Volvo XC 90 T8 R-design 2022?
Volvo XC60 T8 R-design 2018
Volvo V70 T5 black edition 2014
Volvo XC60 R-design D5 AWD 2011
Volvo V60 D5 R-design 2011
Volvo V70 D5 2008 summum
Volvo XC90 D5 Sport 2007
Volvo S60 R 2005
Volvo XC 90 D5 Summum 2003
Volvo XC60 T8 R-design 2018
Volvo V70 T5 black edition 2014
Volvo XC60 R-design D5 AWD 2011
Volvo V60 D5 R-design 2011
Volvo V70 D5 2008 summum
Volvo XC90 D5 Sport 2007
Volvo S60 R 2005
Volvo XC 90 D5 Summum 2003
- least
- 3rd Gear member
Heb bij ontvangst van de code via de mail maar even een melding gemaakt van dit geklungel anno 1990. Net als cup a soup: zouden meer mensen moeten doen...
nadenkend over weer een Volvo: V90
-
- 1st Gear member
het is een armoe proces.. niet normaal..
- santu001
- 4th Gear member
Het probleem licht waarschijnlijk niet zo zeer bij Navteq, maar eerder bij het wat oudbollige beperkte volvo systeem. Het is immers Sensus die de beperking oplegt. Klagen zal je dus bij Volvo moeten doen. Vraag gelijk ff naar NTFS want dat zal dan de helft van de tijd schelen.least schreef:Heb bij ontvangst van de code via de mail maar even een melding gemaakt van dit geklungel anno 1990. Net als cup a soup: zouden meer mensen moeten doen...
Mvg. Claudio,
-
- 2nd Gear member
Ik krijg disc 3 niet geladen. Wat ik ook doe, hij geeft aan "upgrade onderbroken, plaats update media opnieuw". Alle discs geprobeerd en ik heb lang gewacht maar er gebeurt echt niets.
Versie nummer staat al wel op nieuwe release en in systeem instellingen staat "kaart wordt geladen" maar als ik er op druk dan staat er weer de melding "kaart update onderbroken, plaats update media opnieuw".
En dat herhaalt zich eindeloos. Zelf weer gaan kopiëren gebeurt niet meer, ook niet na 30-45 minuten. Disc 1 weer plaatsen heeft ook geen zin.
Volgens mij is de update routine bij mij gestopt en kom ik niet verder dan disc 1 en 2.
Versie nummer staat al wel op nieuwe release en in systeem instellingen staat "kaart wordt geladen" maar als ik er op druk dan staat er weer de melding "kaart update onderbroken, plaats update media opnieuw".
En dat herhaalt zich eindeloos. Zelf weer gaan kopiëren gebeurt niet meer, ook niet na 30-45 minuten. Disc 1 weer plaatsen heeft ook geen zin.
Volgens mij is de update routine bij mij gestopt en kom ik niet verder dan disc 1 en 2.
- lancer
- 6th Gear member
Ter relativering; andere merken gaan ook nat. De BMW van vriendinlief slaagt er maar niet in de inhoud van een 32GB USB stick te kopiëren naar de interne drive en begint iedere keer opnieuw. Heb je een 160GB drive, maar probeer het maar eens vol te krijgen.
Vandaag overgegaan naar disk 4. Nog een uurtje en het zit er allemaal in. Overigens voer ik de update uit op Sensus 3.0. Wellicht een aardige voor een poll, of de update problemen optreden onafhankelijk van de sensus versie of niet.
Vandaag overgegaan naar disk 4. Nog een uurtje en het zit er allemaal in. Overigens voer ik de update uit op Sensus 3.0. Wellicht een aardige voor een poll, of de update problemen optreden onafhankelijk van de sensus versie of niet.