Hallo,
Ik heb zins kort een raar probleem(pje).
Soms gaat het storings lampje van mn lichten branden volgens het grote volvo boek zou er dan wat mis zijn met mn lampen,maar als dat lampje gaat branden kan ik er donder op zeggen dat soms binnen een paar sec alles weg valt (radio,dashboard,airco, enz enz ) ik hoorde al iemand roepen van dat is je airco maar hij doet het ook als de airco uitstaat.
Soms kan ik dagen rijden zonder er 1 keer last van te hebben maar soms gebeurt het 100 x achter elkaar.
Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt of een soort gelijke storing ??
Alvast vriendelijke bedankt voor de reactie('s) :signbye:
Danny
Storing V40
-
- Starter
- Contacteer:
- havym
- 2nd Gear member
Hoi,
Als ik het verhaal zo lees, dan lijkt mij dat er een lamp in de auto zit die misschien werkt of misschien kapot is maar op de een of andere manier sluiting maakt met de massa van de auto.
Deze trekt dat alle spanning weg zodat alles uitvalt door spannings gebrek of spanningsdip.
Check je lampen of er een kapotte tussen zit, of dat ie los contac maakt.
Les er dan meteen op of je sporen kan vinden van sluiting.
Succes.
Als ik het verhaal zo lees, dan lijkt mij dat er een lamp in de auto zit die misschien werkt of misschien kapot is maar op de een of andere manier sluiting maakt met de massa van de auto.
Deze trekt dat alle spanning weg zodat alles uitvalt door spannings gebrek of spanningsdip.
Check je lampen of er een kapotte tussen zit, of dat ie los contac maakt.
Les er dan meteen op of je sporen kan vinden van sluiting.
Succes.