MarioC70 schreef:Gashandle?,op de foto zie je het schakelmechanisme.
Als je tijdens het afzetten van de motor de koppeling intrapt is dan het gerammel weg?
Zoja,dat doen ze bijna allemaal,zijn de tandwielen in de bak die je dan na hoort rammelen,beetje veel tolerantie in speling hebben die bakken,niks bijzonders dus!
Ik heb die hele zware rammel niet meer gehad, zou dat kunnen komen door sportief rijden? Maw als de motor echt goed warm is geworden? Ik rij overigens altijd wel keurig de laatste 5km dan....
Ik hoor nu wel een beetje rammel met radio uit en blower off.... En dan uitzetten. Vandaag wel even getest met koppeling en afzetten motor en dan is de rammel minder?
Zou het dus toch allemaal normaal zijn? Ik hoorde het pas ook voor het eerst toen ik toevallig mijn radio uit had en blower helemaal uit. Wellicht deed hij het daarvoor ook maar is het mij nooit opgevallen?
@Soepkop.... Misschien heb ik wel een maandagmorgen-model of ligt het aan mijn Rijstijl

Ik heb zo'n geluid nog nooit eerder gehoord op andere auto's, mijn. V50 deed het wel maar dat was een diesel