Dit is duidelijk een zeer actief forum, leuk om te zien dat mensen zo voor hun merk gaan

Na altijd Alfa Romeo gereden te hebben verplaats ik me thans voort in een 940 (2.3 polar).
Van hoogtoerige aggresieve motorblokken en zeer directe sturing, naar een 940 die zich nergens druk om lijkt te maken.
Ik moet zeggen: het was even wennen. Maar ik heb er geen spijt van. (overigens was ik op zoek naar een 850 station, dus hoe het kan dat ik nu ineens in een 940 sedan rijd weet ik ook niet meer precies).
Maar nu is er iets vreemds aan de hand, misschien is hier iemand aanwezig die tijd en zin heeft er op te reageren : het schuifdak/sunroof wil niet open, en dat is voornamelijk omdat daar helemaal geen mogelijkheid toe gegeven is. Zowel een handmatige slinger als een electrische bediening ontbreekt. Sterker nog: de hele kap die volgens het boekje tussen de 2 zonnenkleppen en de achteruitkijkspiegel hoort te zitten, is spoorloos. Er lijkt een nieuwe dakhemel in te zijn gezet, en daarmee alles van dien aard te zijn verdwenen. Is er een mogelijkheid dit alsnog er in te zetten? En zo ja, heeft iemand hier een goed (internet) adres voor?
Tevens was ik opzoek naar een adres waar de voorruit vervangen zou kunnen worden. Heb Carglass (repareert, Carglass vervangt) al gebeld, maar die vragen 573 euro voor de kleinste voorruit die ik ooit heb gezien, voor een auto uit '93, dus dat lijkt me wel zo'n beetje de hoofdprijs..
Enfin, ik ga eens verder neuzen op dit zeer uitgebreide forum. Alvast bedankt voor eventuele reacties!