de tijd zal het leren...Ga je die bagageruimte niet missen ?
Foto's volgen uiteraard als auto 'in beeld' komt!
Levertijd nog niet 100% maar zsm, eind september?
de tijd zal het leren...Ga je die bagageruimte niet missen ?
Wordt week 38 bij de dealer verwacht.denjos schreef:Wanneer komt ie?
Mijn Rebel Blue V60 RD normaal eind aug.
ben benieuwd naar jouw foto's want die zijn wel de moeite.
:roll: verklaar u nader?remmm schreef:Ga je v60's sparen?
_________________EV70S schreef::roll: verklaar u nader?remmm schreef:Ga je v60's sparen?
Aha, dat klopt maar de S60 komt al in september als tussenstap naar de V60 Plug-in-Hybrid voor MY2014. Daarvoor heb ik inmiddels een certificaat voor reservering productieplaats binnen.remmm schreef:EV70S schreef::roll: verklaar u nader?remmm schreef:Ga je v60's sparen?
Er staan 2 bestellingen in je ondertitel toch?
Ik had niet goed gelezen, ik lees alleen maar v60EV70S schreef:Aha, dat klopt maar de S60 komt al in september als tussenstap naar de V60 Plug-in-Hybrid voor MY2014. Daarvoor heb ik inmiddels een certificaat voor reservering productieplaats binnen.remmm schreef:EV70S schreef: :roll: verklaar u nader?
Het is de bedoeling om de S60 in originele vorm en kleur weer in te leveren als de V60 er uiteindelijk is dus van sparen is hier geen sprake...
EV70S schreef:Aha, dat klopt maar de S60 komt al in september als tussenstap naar de V60 Plug-in-Hybrid voor MY2014. Daarvoor heb ik inmiddels een certificaat voor reservering productieplaats binnen.remmm schreef:EV70S schreef: :roll: verklaar u nader?
Het is de bedoeling om de S60 in originele vorm en kleur weer in te leveren als de V60 er uiteindelijk is dus van sparen is hier geen sprake...
Diverse redenen voor waarom, maar onder andere nu gegarandeerde inruil V70 ipv onzekerheid bij alleen inschrijven op een V60 PIH. Is geen lease / km-verhaal dus.remmm schreef:Maar waarom ga je voor een jaar (1,5) dan nog in de s60 rijden?