Ik heb zelf eigenlijk altijd opel gereden, lijst is te lang om op te noemen, maar wel altijd snelle auto's. Wilde nu eens wat anders al was een astra GTC turbo ook nog een optie. Verder nog naar een saab 9-3 aero, cooper S en een Leon TFSI bekeken, maar ben dus bij Volvo uitgekomen.
Wilde eigenlijk een jongere met minder kilometers maar het aanbod van S40's met T5 en handbak is heel erg beperkt. Dus maar wezen kijken en de auto heeft een paar min punten, maar de prijs was er ook naar. Dus binnenkort eerst onderhoud voordat er wat dingen aan gebeuren.
Foto:

Heb dit forum de afgelopen week al beetje doorgelezen, maar moet me toch nog een beetje verdiepen in waar laten chippen en een USB aansluiting.
Verder bevalt de auto erg goed, de audio installatie met dolby prologic is perfect, alleen even wennen dat ik cd's nodig heb. Gelukkig passen er 6 in de wisselaar. Ook het verbruik is netjes 1 op 11 haal ik er nu nog mee en met ophalen rustig 100 gereden en reed de auto 1 op 16,5 op de terug weg van 160km.