Even voorstellen nieuwe eigenaar van een S60 2.0T Momentum

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
martinmS60
1st Gear member

T.z.t. even naar ziptuning dus ! :)
mga1600 schreef:Een paar jaar geleden heb ik mijn toenmalige C70 door Ziptuning laten chippen. Dat was ook een 2.0T. Een wereld van verschil maakte dat tunen! Reageerde ineens als een bezetene op het gaspedaal en had altijd vermogen over...terwijl ik voordien vond dat hij echt tekort kwam. Hij was zelfs sneller en feller dan een standaard 2.4T waar ik ter vergelijking ook in werden heb.
Het verbruik werd er zeker, na tuning zeker niet slechter van, gevoelsmatig zelfs wat beter, maar ik weet de cijfers niet meer.
martinmS60
1st Gear member

De GROM interface heb ik aangesloten (doorgelust) op de RTI navi dvd speler. Opvolgend herkend de HU-850 de GROM interface als een 10 cd wisselaar. Deze kan met de bekende source knop geselecteerd worden. Zelf heb ik de BT dongel erbij, dit is echt ideaal. Speel via mijn Iphone over de BT Spotify af en kan bellen.

Kopen dus!
BarBaar schreef:
martinmS60 schreef:GROM interface geinstalleerd. Werkt top!

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50627
Even in dit topic verder ;)

Hoe werkt dat nou icm met hu850? Hoe selecteer je de GROM als geluidsbron? de unit heeft geen aux-knop oid...
BarBaar
2nd Gear member

Ik heb geen navi ;) Maar ik heb wel eens gelezen dat de kabel er wel standaard ligt van de hu850 naar de kofferbak. Dat zou installatie wel erg makkelijk maken. Een rondneuzen tussen al die kabels dus.

Is overigens qua tuning Rica niet verstandiger? Daar lees ik betere verhalen over op dit forum. Wel wat duurder overigens..
Had: Volvo C30 2.0D Momentum MY08, Cosmic White met een koffie kleurtje :) . 17";, verlaging, Spoilerset, High Performance audio, sportpedalen, sportstuur.
Heeft:Volvo S60 2.0T Momentum 2005, Lunar Gold, beige leer, HU850, GROM, 17"; Orestes/16"; imitatie in de winter, sunroof!
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”