Afmetingen Volvo V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Figaro

Beste mede forumgebruikers,

Ik zoek al een geruime tijd naar de binnenafmetingen van de V40, Wat ik bedoel (maar dan voor de V40) ->
Afbeelding

Meerbepaald voor de koffer, wat het verschil is in hoogte (tot hoedenplank) met en zonder de dubbele laadvloer.

Had graag ook de afmetingen geweten van de breedte, lengte en hoogte (tot hoedenplak) en dan de hoogte (zonder of met in rekening gebracht) van de dubbele laadvloer...

(ik heb de zoekfunctie gebruikt, zowel op dit forum als google, maar vind niks bruikbaar of wel kijk ik er over (wat menselijk is))

Iemand toevallig al met zijn lintmeter op weggeweest in de V40?

Met vriendelijke groeten,
Figaro
Patrickv
3rd Gear member

Staat dit niet gewoon op de Volvo website?
Kan me herinneren dat ik bij het vergelijk v60 / v40 daar redelijk wat cijfers vandaan had...
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
Figaro

Patrickv schreef:Staat dit niet gewoon op de Volvo website?
Kan me herinneren dat ik bij het vergelijk v60 / v40 daar redelijk wat cijfers vandaan had...
Ik heb net even gekeken bij jullie, daar staat inderdaad wat meer informatie dan bij ons Belgen, maar ik vind de afmetingen van de koffer toch niet direct terug ... jammer.
Patrickv
3rd Gear member

In de prijslijst op de laatste pagina staan nog wat extra afmetingen zoals breedte en hoogte va de kofferruimte
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
Ben
Executive Member
Contacteer:

http://esd.volvocars.com/site/owners-in ... _14634.pdf

Pagina 384 van het instructieboekje
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Figaro

Ben schreef:http://esd.volvocars.com/site/owners-in ... _14634.pdf

Pagina 384 van het instructieboekje
Hartelijk dank Ben :thumbleft: waar een forum zoal niet goed voor is :P
Plaats reactie

Terug naar “V40”