mad schreef:Ik ben inmiddels op 110.000 aangeland en eigenlijk zonder grote problemen of kosten. Ik heb zelfs het idee dat alles soepeler gaat lopen. Wél elke 15k olie ververst, naast de normale beurten natuurlijk. Het is en blijft genieten. Ik heb nogal wat auto's "versleten", maar deze gaat de komende jaren de deur niet uit. Als je het gevoel hebt iedere keer wéér met plezier achter het stuur te zitten... en die power onder je kont voelt, en na >1000k met een rechte rug uit kunt stappen...weten dat je safe zit...met een gemiddeld verbruik van 1:12..: top!!
Nou Mad, dat is echte reclame! En inderdaad, ik hoef niet meer te testen. Weet je, ik ben niet zo van het proberen van andermans spullen, hoe goed het ook was bedoeld. Enne, dit is veel beter immers, gewoon zelf genieten!
Mooi dat het ook bij jou allemaal nog goed bevalt. Enne die 1 op 12 mag hoor, dat zit hem ook in de aandrijving naar achteren he, en een beetje minder vlakke wegen etc... dan is dat niet eens gek.
Ik moet zeggen dat ik er ook wel eens een tankbeurtje met 1 op 12 heb doorgedraaid als ik wat "enthousiast" gebruik maakte van de paardjes.
Het is inderdaad een erg fijne auto op de wat langere ritten, lekker ruim zitten, hoewel voor mij een iets meer geprofileerde stoel nog wel zou mogen.... Rotondes en stad vind ie wat minder, maar goed, dat weet je vooraf. Qua veiligheid, ja, ook dat voelt vertrouwd. Niet alleen maar gaan voor de sterren, maar gewoon het hele pakket goed voor elkaar hebben. Moet je deze reserve natuurlijk niet zelf teniet doen, door de grenzen te verkennen, maar dat is met alles zo. 'k Ga de mijne over een week of 5 ook maar weer eens verwennen met een beetje verse sappen, maar ik wacht nog even zodat mijn eerste apk niet te vroeg in werking treedt..... Have fun mad!
@Bart: een XC90 is ook wel de uberVolvo... of toch nog even wachten tot de eerste XC60's een jaar of 4 zijn...
Anderzijds: er is meer leuk spul te koop. Het is maar net waar je van houdt en je prio legt. Succes met de zoektocht.
2016- XC70 D5 GT AWD MY16 Magic Blue, Inscription leer, standkachel, HK audio, VOC, Keyless, 19"
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla