Al een tijd lang rij ik met veel plezier rond in m'n 460. Toch loop ik nu tegen een paar dingen aan. Zelf doen? laten doen? Dinsdag gaat hij naar de garage, voor een grote beurt.
1. Mistlampen voor. Die heeft mijn auto niet, maar ik vind het wel mooi staan. Er zit wel een schakelaar op m'n dashboard, en als je die aan 'klikt' gaat er een groen lampje branden. Betekent dat, dat ik wel 'voorbereiding' heb voor mistlampen? Stel dat ik mistlampjes opscharrel bij de sloop, kan ik ze dan makkelijk aansluiten? Lopen er al kabels naar voren? Waar moet ik anders stroom weghalen?
2. Grootlicht problemen De eerste keer was dat flink schrikken. Mijn grootlicht wil wel eens uitvallen. Het gebeurt alleen als grootlicht volledig aan is. Dus niet icm dimlicht. Het probleem zit hem in de schakelaar. Als ik dus aan het rijden ben, valt het grootlicht spontaan uit. Donker dus. Maar als ik dan het schakelaartje iets aan raak, doetie het weer.
Is dit probleem makkelijk te verhelpen? Iets schoonmaken, contactspray... of is het iets om de garage even naar te laten kijken dinsdag?
3. Interieur Zijn er mensen die ervaring hebben met het vervangen van het interieur. Zo af en toe staan er wat op marktplaats. Mijn stoel hangt iets scheef, en de lendensteun kan ik niet instellen. Ach, het is niet zo'n groot drama. Maar het is ook wel weer een leuk klusje. Misschien met stoelverwarming... Maar is het te doen? En hoe kom je op een slimme manier aan dat spul...?
Zo... genoeg gesproken... alvast bedankt voor het lezen van dit lulverhaal