Beste Volvo liefhebbers,
wie kan mij helpen....
We hebben sinds juli een 2dehands volvo V70 gekocht uit 2004
Hij doet het verder prima, maar het geluid, nadat we de radioH803 aanzetten is de eerste circa 15min niet om aan te horen. Daarna pas hebben we goed geluid....al blijft de overgang naar bv 3-channel box geluid daarna nog kraken.
Dacht eerst dat mijn boxen waren opgeblazen....maar dat lijkt me niet als ze na 15min, het ineens wel weer doen :?:
Is dit eenvoudig te verhelpen? Of is dit gewoon ouderdom.
Geluid radio H803 kraakt de eerste 15min....daarna helder?
- sbv
- 6th Gear member
Terug gaan naar de verkoper ? Neem aan dat je ook proefgereden hebt met de auto voor aanschaf. Was daar niets te merken dan ?
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
-
- Starter
Thanx maar ik heb de auto gekocht wetende dat het om een oude radio ging. CD speler deed het al niet en gaf "error" aan. Heb sinds 2 weken zelf een GROM adapter ingebouwd en sinds die tijd is het ietsje erger geworden. Dacht het probleem hiermee te verhelpen.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Riekt naar een print die losse contacten heeft... (en bij warmte de boel weer sluit...)
Omruilen of alles nasolderen.
(laatste kan geen kwaad).
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
-
- Starter
Bedankt voor je antwoord...dit vermoeden had ik ook. Ben vanmorgen enthousiast meteen de autoradio gaan demonteren..... en stuitte tegen het volgende: Er liggen in de autoradio 3 a 4 printplaten met ongelofelijk veel soldeerpunten. (zie bijlage) Waar moet ik beginnen? :?:VolvoTech schreef:Riekt naar een print die losse contacten heeft... (en bij warmte de boel weer sluit...)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Er zit op de rechter print 1 deel wat aan het warmte-afgeef paneel (achterkant unit) vast zat geschroefd.
Ik zou daar beginnen met nasolderen en het er zelf wellicht bij laten, want denk dat het daarmee is opgelost.
Ik zou daar beginnen met nasolderen en het er zelf wellicht bij laten, want denk dat het daarmee is opgelost.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu