Na een tijdje afwezigheid door drukte de V70R weer helemaal fris gemaakt! De foto's konden trouwens niet kleiner...
Het begon met de zoektocht naar een passend luchtfilter met hitteschild, uiteindelijk gevonden bij BSR Tuning, zit er nu twee maanden in, wat een genot

Alles was perfect passend, dus zat er redelijk snel in...
De banden en velgen hadden inmiddels ook hun beste tijd gehad, dus ook deze vervangen voor een nieuw fris setje! Het zijn 19 inch Pegasus velgen geworden met Yokohama S-Drive banden 235/35/19. Ben dus voor een inchmaat groter gegaan. Ziet er weer keurig uit, alleen in de regen moet ik me inhouden tegenwoordig, dan is grip nergens meer te vinden

Leuk detail van de bandenboer, ze hebben keurig die ring zwart gespoten, kijkt net iets netter!

En toen vond ik het 2 weken geleden tijd voor een grote beurt, alles lekker ververst, nieuwe filters, geolied, bougies etc, etc, conclusie van de monteur, auto is in topconditie en alles ook gort droog onder de auto, altijd weer een geruststelling

Helaas waren de remblokken volledig op, dus die zijn ook vervangen, pff wat een geld :roll: Verder heb ik er nog een bodemplaat bijgekocht en laten monteren voor een betere koeling van de cruciale onderdelen onder de auto!
Binnenkort is de uitlaat aan de beurt, komt een mooi aangepast glimmend setje onder ( als maar geen herrie maakt )

Tot zover de update van een nog steeds heel trotse V70R rijder, die ook deze Volvo weer in topconditie houdt ondanks de geweldige benzineprijs!