Nu zag ik gister ineens tijdens het rijden dat er een scheur in het raam zit. Na het even bekeken te hebben bleek dat de scheur door het sterretje gegaan is.
Dus ik ben vandaag terug gegaan naar Autototaalglas en het hun laten beoordelen. Klopt inderdaad dat de scheur door het sterretje gaat. Komt volgens hun eigenlijk nooit voor en zeker niet na een jaar. Allemaal vervelend, maar kan gebeuren natuurlijk.
Nu hebben ze mij een aanbod gedaan om het voor 240 euro incl. er een nieuwe voorruit in te zetten. Dit is met een korting en het bedrag dat ik voor de sterreparatie geminderd (normale kosten 410 euro incl.).
Ik twijfel wat ik moet doen. Opzich is het volgens mij geen APK afkeurpunt en zal het niet veel verder meer doorscheuren doordat de scheur naar de zijkant van het raam loopt. Echter weet ik niet of ik hier problemen mee kan krijgen, zoals lekkages ofzo? Hieronder de foto's, wat zouden jullie doen? Het ziet er natuurlijk niet uit, en mijn auto is verder behoorlijk netjes, dus ik vind het erg zonde zo, maar wel veel geld om het te laten repareren.. Ben trouwens gewoon WA verzekerd, dus zal het uit eigen zak moeten betalen