Amen!V480-S60 schreef:Persoonlijk heb ik wat tegen het systeem Euro NCAP. De reden is hierboven al gegeven door vele mensen. Je bouwt je auto daarop en vergeet de rest.
Daarom ben ik het met Mark eens dat het een merk als Volvo daar geen reclame mee behoeft te maken. Wat dat betreft zou ik eerder reclame maken met die amerikaanse test.
Maar goed het is het goed recht van Volvo om ermee te pronken. Maar nodig hebben ze het niet.
DIT! zegt voor mij genoeg. Innovatie na innovatie na innovatie, keer op keer. Heb ik bij andere merken nog nergens kunnen ontdekken. Volvo pronkt er op haar eigen manier mee, beschaafd zoals het hoort.
Vind het eerder vertoonde plaatje inderdaad wel erg veel "Renault-look-a-like". Volvo hoeft het niet meer waar te maken de maatstaf te zijn voor veiligheid
De enige reclame die in mijn ogen zo nu en dan goed is zijn de praktijkvoorbeelden. Denk aan die tankwagen en V70 in Eindhoven een paar jaar terug, of de belgische Politiewagen die tussen de barricade en trailer kwam te zitten... Het gezin dat met de XC70 50meter naar beneden donderde in Noorwegen... allemaal overleefd, in ieder stukje tekst stond: "Ik leef nog! Blij dat ik in een Volvo reed"