http://www.carsblog.co.za/2009/09/the-v ... verywhere/
waarschijnlijk het gat in de markt. Mensen die vanwege lichamelijke problemen eigenlijk geen auto (geen Volvo) meer kunnen rijden, maar op deze manier toch weer wel.V70/2.4D/2003 schreef:Kunnen ze geen scoot-mobiel in die uitvoering gaan maken?
het is niet alleen het snuitje zo te zien.ovlov058 schreef:Als er op een echte volvo te grote wielen en een spoiler staan, spreekt men schande. En dit verhikel dat niets met volvo te maken heeft, buiten het namaak-opzetsnuitje willen jullie hebben :roll:
Zit er ook en airbag in ?Gerardf schreef:Ben, wel nog een fiets voor je gevonden.
Bij mij strandde het al met de montage. Vond het niet stevig genoeg. En dat was nog voor de airbagtijd. Lijkt me helemaal lastig over te bouwen op een fiets.Ben schreef:Ik heb vroeger een fiets met een autostuur geprobeerd.
Daar kun je dus echt niet mee fietsen.
Vader van een vriendje kon lassen en maakte het passend.lint schreef:Waarom niet? Is het de houding of de stand en vorm van het stuur?Ben schreef:Ik heb vroeger een fiets met een autostuur geprobeerd.
Daar kun je dus echt niet mee fietsen.