eindelijk...
de vele bestellingen veroorzaken de langere levertijden, volgens mij HET spijkerharde bewijs dat het geen klanten kost.Goteborg schreef:Ja dat is inderdaad heel erg lang. De dealer heeft aangegeven met importeur te onderhandelen welke mogelijkheden er eventueel nog zijn. Een van de oorzaken is de late opstart van de productie van de Powershift (week 48). Daarnaast werkt panoramadak volgens dit item ook niet erg versnellend.
Ik verwacht dat lange levertijden idd Volvo klanten kan gaan kosten.
Prima! Is weer eens wat anders.MichelR schreef:@Arnow - Nog geen foto's gezien van de V40
Hoe bevalt de V40 D2 tot nu toe?.
Wanneer is jou auto besteld geweest? Hier is die ergens begin juli besteld geweest.jimrask schreef:Ik ben vandaag eens langs geweest bij de dealer (het zijn opendeurdagen deze week).
Blijkt dat mijn wagen normaal gepland staat voor aankomst bij de dealer in week 38 (ipv week 42 wat m'n baas gezegd had)(jipie!). Blijkbaar was de datum van week 42 opgegeven zodat ze een ruime marge hadden voort geval dat er vertraging zou zijn. De verkoper zei me dat hij verwachte de auto te kunnen leveren voor het einde van september: levering week 38, rijklaar maken, inschrijving en papieren in orde brengen (kan hier 1 - 2 weken duren tegenwoordig) en dan kom ik uit op de laatste week van september.
Hij wist me ook te zeggen dat de vertraging voor de bestellingen met panoramadak en/of espresso lederen interieur bijna weggewerkt zouden zijn.