De navigatie in mijn v70 d4 lim.ed. type 2013 heeft vaak geen zin om op te starten. Motor uit, auto op slot, later begint de navigatie maar regelmatig verschijnt de mededeling Navigatie...wachten en dat gedurende vele minuten.
Als hij het na een tijdje weer doet vallen mij 2 zaken op.
1. Als ik een adres invoer staat hij altijd standaard op Belgie en dat verander ik dan maar weer in Nederland.
2. Hij laat alle poi zien terwijl ik juist een groot aantal handmatig heb uitgezet. Geen ramp natuurlijk maar misschien zijn dit voor deskundigen aanwijzingen waarom de navigatie af en toe helemaal niet wil opstarten.
Verder heerlijke auto d4 automaat lim.ed met lud line en dsl. Doen!!!
navigatie v70 2013
- PGV90
- 6th Gear member
Dit klinkt als een bug - voor de dealer om op te lossen,
Navigatie zou automatisch moeten opstarten,
en bij adres invoeren staat die bij mij altijd op het laatst gebruikte land (meestal dus NL).
Kan je kijken welke software versie je hebt?
Staat onder het My Car menu, en dan iets van kaart en software versie.
Navigatie zou automatisch moeten opstarten,
en bij adres invoeren staat die bij mij altijd op het laatst gebruikte land (meestal dus NL).
Kan je kijken welke software versie je hebt?
Staat onder het My Car menu, en dan iets van kaart en software versie.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
-
- 1st Gear member
Dank voor je antwoord. Mijn kaartversie is 0BC2 en onderversienummer stsst V 30.12.02. Ik snap niet precies wanneer die bug ontstaat. Heb het idee dat als ik de auto even start om uit de garage te rijden en de navigatie is dan aan het opstarten, hij een bug krijgt als ik hem dan uit zet. Zou dat misschien kunnen? Hoewel hij ook wel eens onder andere omstandigheden is blijven hangen.