Ruilen is huilen??

Geproduceerd bij NedCar in Born
Gebruikersavatar
menjo
7th Gear member
Berichten: 6186
Lid geworden op: 18.02.2005 - 17:55
Locatie: Los Angeles

laheije schreef:Lekker blijven rijden in deze auto, je geeft het zelf al aan ruilen is meestal huilen.
Je weet wat je nu hebt maar je weet niet wat je krijgt.
Het enige wat hij weet is dat hij er tot nu toe nog niets aan gehad heeft.
En een beetje vermogen meer dat kan je krijgen door hem te tunen toch.
Bij de 1.8?
Gebruikersavatar
laheije
4th Gear member
Berichten: 814
Lid geworden op: 15.04.2006 - 15:39
Locatie: Schimmert gemeente Nuth

O ik dacht dat dat bij de 1.8 ook zou kunnen doen.
Ik lees dat wel eens op een ander topic.
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
Gebruikersavatar
Paul
Geartronic member
Berichten: 33124
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Nee alleen bij turbo motoren
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Gebruikersavatar
Canard
3rd Gear member
Berichten: 428
Lid geworden op: 18.12.2005 - 23:10
Locatie: Tilburg

Alle info beschikbaar op het forum :)

zie http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=7283
V40 1.8 Europa | phase II | 01-2001 | Peacock Green metallic
SanderS40
2nd Gear member
Berichten: 120
Lid geworden op: 16.07.2006 - 17:29

Natuurlijk blijf je je eigen auto rijden ... 80.000 km vs 160.000 lijkt me de doorslaggevende reden. Ik vertrouw niet zo op die turbo motoren qua duurzaamheid. Denk dat die bij 220.000 km toch al aardig op beginnen te raken. En dan kun je met die 1.8 nog jaren rijden.

Om nog maar niet van benzinekosten te spreken .. die bij een T4 ook behoorlijk zullen stijgen.
Is je dat allemaal waard voor wat extra vermogen en een duwtje in de rug? Want daar ben je na 2 maanden ook wel weer aan gewend.
Gebruikersavatar
mvl
2nd Gear member
Berichten: 200
Lid geworden op: 09.08.2006 - 20:08
Locatie: IJsselstein

Citeer:
En een beetje vermogen meer dat kan je krijgen door hem te tunen toch.

Bij de 1.8?
Inderdaad tunen heeft bij mijn huidige auto geen ekele zin. Maximaal 10 PK erbij, ik denk dat je daar niet eens iets van merkt.
Om nog maar niet van benzinekosten te spreken
Op zich rijd ik niet zoveel, nog geen 20.000km per jaar. Benzine kosten zullen zeker hoger zijn maar dat heb ik er wel voor over. Ik heb trouwens in een ander topic hier op het forum gelezen dat een T4 bij normaal gebruik op de snelweg zuiniger is dan een 1.8.
Het verbruik tijdens stadsverkeer is natuurlijk een ander verhaal
V40 1.8 sports
V70R AWD Full options (03)
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”