igy schreef:Het meermaals in en uitschakelen heeft tot nu niet geholpen.
Probeer straks via de winterstand in te schakelen kijken of dat wat brengt weet alleen niet hoe de W stand eigenlijk werkt.
PM gestuurd!
igy schreef:Het meermaals in en uitschakelen heeft tot nu niet geholpen.
Probeer straks via de winterstand in te schakelen kijken of dat wat brengt weet alleen niet hoe de W stand eigenlijk werkt.
en nou wordt ik nieuwsgierig, wat staat er in die pm?Ramon&Ramon schreef:igy schreef:Het meermaals in en uitschakelen heeft tot nu niet geholpen.
PM gestuurd!
Is dat belangrijk wat er in die PM staat?,het heet niet voor niets een PM!Quota schreef:en nou wordt ik nieuwsgierig, wat staat er in die pm?Ramon&Ramon schreef:igy schreef:Het meermaals in en uitschakelen heeft tot nu niet geholpen.
PM gestuurd!
En het vermelden dat je een PM hebt gestuurd is ook overbodig.Ramon&Ramon schreef:Is dat belangrijk wat er in die PM staat?,het heet niet voor niets een PM!Quota schreef:en nou wordt ik nieuwsgierig, wat staat er in die pm?Ramon&Ramon schreef:
PM gestuurd!
Anders had ik het hier wel neergezet!
JosW schreef:En het vermelden dat je een PM hebt gestuurd is ook overbodig.Ramon&Ramon schreef:Is dat belangrijk wat er in die PM staat?,het heet niet voor niets een PM!Quota schreef: en nou wordt ik nieuwsgierig, wat staat er in die pm?
Anders had ik het hier wel neergezet!