hallo allen.
inmiddels schieten de bestellingen hier door het forum en ben ik zeer benieuwd hoeveel v40 er gaan rijden zo rond 2 april.
2 april krijg ik pas mijn nieuwe wagen. maar nu al wel besteld. dus nog lekker 20% !!
En dit word hem.
volvo V40 D4
-Momentum
-Intro Line
-stone black
-charcoal /blond - charcoal
-zelf dimmende spiegel
-uitschakelbare airbag
-17" Segomo velgen
- 3 standen stuurbekrachtiging.
niet heel veel opties maar het was een keus tussen een d2 met veel opties of de d4 met minder opties. nu rijd ik in een seat leon ( nieuwe configuratie) 1.6 Diesel. en hier zitten een hoop toeters en bellen op. het enigste wat ik denk ik ga missen is het fijne touchscreen entertainment center. ik hoor namelijk gemengde reacties over het systeem van Volvo.
tijdens de testrit was ik ook aan het prutsen om het display te veranderen. maar dat zou hopelijk vanzelf makkelijker worden.
gr
Martin
ps: misschien kan iemand een poll starten met het aantal bestellingen / reeds geleverd met wat rij jij d2 d3 d4 t3 t4 etc.
Nieuwe V40 D4 besteld
-
- 3rd Gear member
om te beginnen gefeliciteerd.. 
weet je het zeker qua 20%? kenteken / tenaamstelling is namelijk bepalend voor de bijtellingsnorm...... (geloof wel dat de d2 na 1 jan ook nog 20% was...)

weet je het zeker qua 20%? kenteken / tenaamstelling is namelijk bepalend voor de bijtellingsnorm...... (geloof wel dat de d2 na 1 jan ook nog 20% was...)
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
-
- Starter
omdat het in het lease bedrag bijna niets uitmaakt.
en omdat 177 stoerder is dan 150
zoals gezegt ga ik nu gewoon meer voor de motor dan alle opties. inderdaad als ik de d3 had gekozen dan was er meer budget voor de opties. maar alles wat ik belangrijk vind zit erop.
ik zie dat jij gaat voor het premium sound pakket. daar vond ik nu niet heel erg veel verschil in zitten
of je moet met films aan de gang gaan.
smaken verschillen.

zoals gezegt ga ik nu gewoon meer voor de motor dan alle opties. inderdaad als ik de d3 had gekozen dan was er meer budget voor de opties. maar alles wat ik belangrijk vind zit erop.
ik zie dat jij gaat voor het premium sound pakket. daar vond ik nu niet heel erg veel verschil in zitten

smaken verschillen.
-
- 3rd Gear member
Goede keuze dusmart1980 schreef:omdat het in het lease bedrag bijna niets uitmaakt.

Ik heb overigens ook voor de D4 gekozen maar dan voornamelijk omdat de extra Nm's op de Autobahn wel lekker zijn. Dat is ook de reden dat ik voor premium heb gekozen. Een goed stukje muziek op een lange reis is ook wel lekker

Heb je met je dealer ook een bezoekregeling afgesproken? Dat je af en toe even mag kijken

Nu: V60 B5 Inscription 2022
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
- Poolrev
- 5th Gear member
Nice! Zeker die D4, heerlijk!
.
Dat is niet helemaal waar. Het moment waarop de auto op kenteken wordt gezet, is leidend voor het bepalen van de bijtelling. Levering in april betekent voor de D4 dus wel 25% bijtelling, vergis je niet dusmart1980 schreef:2 april krijg ik pas mijn nieuwe wagen. maar nu al wel besteld. dus nog lekker 20% !!
-
- Starter
ja daar komt het wel op neer. fijn iig dat ze meedenken!
trouwens anders dan had ik hem ook niet genomen.... maar dat zeg ik nu. al vanaf dag 1 toen ik kwam met ja maar nu is hij nog 20% gaven ze aan dat er wellicht iets te regelen viel.
scheelt mij zo`n 60 euro per maand. en de auto heb ik 3 jaar dussss...
de lezers van dit bericht hoeveel km maken die en hoe lang heb je de auto. of rijden jullie geen lease wagen ? zelf rijd ik 3 jaar 50000 km vandaar de D en geen T
trouwens anders dan had ik hem ook niet genomen.... maar dat zeg ik nu. al vanaf dag 1 toen ik kwam met ja maar nu is hij nog 20% gaven ze aan dat er wellicht iets te regelen viel.
scheelt mij zo`n 60 euro per maand. en de auto heb ik 3 jaar dussss...
de lezers van dit bericht hoeveel km maken die en hoe lang heb je de auto. of rijden jullie geen lease wagen ? zelf rijd ik 3 jaar 50000 km vandaar de D en geen T
-
- 3rd Gear member
ik rijd wagen op de zaak.. maar geen lease.. is mijn eigendom..
planning voor 3 jaar met ongeveer 35.000 km / jaar...
zit dus beetje rond kantel punt..
vind benzine "leuker' rijden zodoende een T4..
planning voor 3 jaar met ongeveer 35.000 km / jaar...
zit dus beetje rond kantel punt..
vind benzine "leuker' rijden zodoende een T4..

V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
- Poolrev
- 5th Gear member
Oké! Maar dat betekent dus dat de auto een paar maanden al op kenteken moet staan en verzekerd moet zijn zonder dat er gereden wordt? En is het lease? Ging de leasemaatschappij er zomaar mee akkoord?mart1980 schreef:ja daar komt het wel op neer. fijn iig dat ze meedenken!
scheelt mij zo`n 60 euro per maand. en de auto heb ik 3 jaar dussss..
Weet trouwens dat per januari de BPM naar 0% gaat en auto's dus ook goedkoper worden. Daardoor dus verlaging van de bijtellingswaarde en ook van de leaseprijs (als het lease is). Dus ik durf te betwijfelen of het daadwerkelijk goedkoper is om de auto ruim 3 maanden stil op kenteken te laten staan...
-
- Starter
nee dat doen ze niet zomaar. moet wel een paar honderd euro rente betalen maar dat heb ik eruit na een aantal maanden.
3 jaar 50000 km of 310 euro per maand bijleggen voor 25% of 250 = 20%
per januari naar 0% !! heb je daar een artikel van ?
3 jaar 50000 km of 310 euro per maand bijleggen voor 25% of 250 = 20%
per januari naar 0% !! heb je daar een artikel van ?
- Poolrev
- 5th Gear member
Dat staat hier onder andere:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... wielen-bpm
De BPM gaat dus terug naar 0%, maar de CO2-taks blijft. Maar de CO2-taks geldt alleen voor de auto, en niet voor de fabrieksopties.
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... wielen-bpm
De BPM gaat dus terug naar 0%, maar de CO2-taks blijft. Maar de CO2-taks geldt alleen voor de auto, en niet voor de fabrieksopties.