gokje, een Multipla kopen?.... :razz:bartv70 schreef: Er is weinig leuker als een Mooie 850 Of V70
Ennuh, @ vincent65 2000 euro apart houden, ja want een kapotte krukaskering of klepzitting die iets te laat opvalt kan al meer gaan kosten...
het zijn in de basis degelijke luxe wagens, en al hebben ze 3 ton gelopen, nieuwe onderdelen worden er niet goedkoper door....
je kunt er ook voor kiezen om een occassion bij de dealer te kopen, maar daar neemt de dealer dat risico ( en vaak een nog grotere marge) op een tweedehands auto in de verkoopprijs mee. Daarom worden auto's met dergelijke KM standen als waar TS op zoekt ook nog maar zelden door dealers verkocht.
Voor mij is het een reden om zelf mijn auto's bij de handel te kopen, met de kennis, ervaring en adviezen van dit forum en mijn eigen gezonde verstand durf ik dat risico wel te nemen. Mijn huidige auto 4000 euro goedkoper gekocht dan bij de dealer, met als resultaat dat ik nu zelf op heb moeten draaien voor reparaties van ongeveer 450 euro voor zaken die anders onder garantie waren verholpen.
gezien het budget van TS lijkt het mij logisch om er van uit te gaan dat wanneer TS een andere V70 koopt hij dit niet bij de Volvo dealer zal doen.