V60 Plug-in Hybrid: drie auto's in één
- RichieB
- 6th Gear member
Dat was nog veel erger geweest als je 'm bij een Nederlandse dealer had besteld. Ik moet zeggen dat ik ook vaak zit te denken aan de komende lente.
Ik ga binnenkort maar eens een oplaadpunt bij de oprit monteren. Gelukkig heb ik nog een vrije groep in de meterkast...

Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof
Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
- steven460
- 5th Gear member
- Contacteer:
Al ga ik hem niet kopen ben ik zeer enthousisiast over wat Volvo doet.
Mijn hoop is dat Volvo de toekomstige hybrids het elektrische aandeel zover weet op te schroeven dat tanken een zeldzame aangelegenheid wordt en iets als vervelendste moment van de vakantie wordt ervaren.
Mijn hoop is dat Volvo de toekomstige hybrids het elektrische aandeel zover weet op te schroeven dat tanken een zeldzame aangelegenheid wordt en iets als vervelendste moment van de vakantie wordt ervaren.
s60 2001 T5, Dark Grey Pearl
s60 2001 2.4i, Mistral Green ///
s60 2001 2.4i, Mistral Green ///
- Jeroen
- 5th Gear member
- Contacteer:
Had een tijdje terug een pipo van de Nuon aan de deur. Heb mijn beheer BV op mijn adres staan dus volgens hem kon ik dan een zakelijke aansluiting krijgen en dat scheelde weer geld.
Ik: Nuon hoort toch bij Vattenfall?
Hij: Ja.
Ik: Mooi, zet maar zo'n laadpaal neer dan gaan we praten.
Hij: Dat zal ik moeten uitzoeken meneer, heb hier nog niet over gehoord.
Ik: OK, dan hoor ik het wel
Nooit meer wat van gehoord.
Ik: Nuon hoort toch bij Vattenfall?
Hij: Ja.
Ik: Mooi, zet maar zo'n laadpaal neer dan gaan we praten.
Hij: Dat zal ik moeten uitzoeken meneer, heb hier nog niet over gehoord.
Ik: OK, dan hoor ik het wel
Nooit meer wat van gehoord.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription > op naar een nieuw auto avontuur...
Fototopic - Website fotografie - Facebook
- guidof
- 4th Gear member
- Contacteer:
In Zweden heeft Vattenfall al een aanbieding voor Volvo V60 Plug-in Hybrid rijders, mischien binnenkort ook in Nederland?
Erbjudande till Volvokunder med elbil
Voor 1200 SEK kunnen zij een laadpunt monteren als je over een eigen parkeerplaats / garage beschikt...
Daag Nuon maar uit met de vraag wanneer zij dit gaan aanbieden!
Erbjudande till Volvokunder med elbil
Voor 1200 SEK kunnen zij een laadpunt monteren als je over een eigen parkeerplaats / garage beschikt...
Daag Nuon maar uit met de vraag wanneer zij dit gaan aanbieden!
- NielsPHEV
- 7th Gear member
Er is weldegelijk een NUON aanbieding voor installatie van een laadpunt met een abonnement. De namen zijn doorgegeven door Volvo NL dat ze Jeroen nog niet hebben gevonden is dus te begrijpen. Ben nu op reis zal de contact info even doorgeven als ik weer terug ben.
Overigens kan je gewoon zelf een wallbox aanschaffen en aansluiten op het lichnet of een vrije 16 ampere groep no rocket sience. Wanneer er meer zaken op de groep zitten moet je wel de laadstroom beperken tot 6 of 10 amp.
Heb overigens vorig weekend van Hertz in Zweden een leuke S80 D5 GT meegekregen. Een heerlijke combi en makkelijk 1 : 16 !! dit is zeer hoopvol voor de PIH
Overigens kan je gewoon zelf een wallbox aanschaffen en aansluiten op het lichnet of een vrije 16 ampere groep no rocket sience. Wanneer er meer zaken op de groep zitten moet je wel de laadstroom beperken tot 6 of 10 amp.
Heb overigens vorig weekend van Hertz in Zweden een leuke S80 D5 GT meegekregen. Een heerlijke combi en makkelijk 1 : 16 !! dit is zeer hoopvol voor de PIH
- EV70S
- 3rd Gear member
Nuon Belgium bellen ::idea:
MY2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid - Ice-White VERKOCHT
MY2012 Megane RS 265 CUP - Glacier Nacré
MY2012 Megane RS 265 CUP - Glacier Nacré
-
- 3rd Gear member
@NielsV70: Ik ben ook wel geintresseerd in die contactinfo. Dat speelt voor mij ook.
-
- 2nd Gear member
Eerste 1000 kopers hebben dat bij de aankoop inzitten wordt er geadverteerd toch?? Nog paar maanden wachten, in maart zou het zover zijn en wordt hij geleverd....
EX EX EX EX: Volvo C30 1.6 Sport R-design Ice White
EX EX EX : V60 D6 Rebel Blue , Xenium Pack, Premium Audio, Connected, Beige sport stoelen en off black hemel, Getint glas.
Huidige auto : Mercedes E550 S211 2008 Avantgarde S
EX EX EX : V60 D6 Rebel Blue , Xenium Pack, Premium Audio, Connected, Beige sport stoelen en off black hemel, Getint glas.
Huidige auto : Mercedes E550 S211 2008 Avantgarde S
- remmm
- 5th Gear member
Hoe doe je dat met die paal dan op een flatje 3 hoog, Kabel uit het raam? Is het ook mogelijk om een gemeente te dwingen om een algemene parkeerplaats voor je deur om te bouwen naar laadplek voor je hybride en daarmee de parkeerplaats claimen voor jezelf? 

-
- 2nd Gear member
Hoi, nieuw lid hier. Reden is de bestelling van de V60 Plug-in. Ik zie dat jullie veel inside information hebben. Hopelijk kan ik er ook aan bijdragen.
Ik heb een tweede batch besteld. Eigenlijk mijn baas. Hoe zit het met het certificaat? Ik zie dat bij een enkeling staan. Wat houdt dat in? Aangezien ik de auto in NL heb besteld gaat het om de Pure Limited. Klopt het dat deze alleen in grijs te verkrijgen is (ben een voorstander van Henry Ford's kleuren pallet...zwart).
Helaas was ik net te laat om bij e-laad.nl nog voor een publiek oplaadpunt in aanmerking te komen. Ze zijn daar al door de "voorraad" (lees target) van 2012 heen. Onduidelijk is of de betrokken netbeheerders het traject voorzetten (andere visies).
Ik heb een tweede batch besteld. Eigenlijk mijn baas. Hoe zit het met het certificaat? Ik zie dat bij een enkeling staan. Wat houdt dat in? Aangezien ik de auto in NL heb besteld gaat het om de Pure Limited. Klopt het dat deze alleen in grijs te verkrijgen is (ben een voorstander van Henry Ford's kleuren pallet...zwart).
Helaas was ik net te laat om bij e-laad.nl nog voor een publiek oplaadpunt in aanmerking te komen. Ze zijn daar al door de "voorraad" (lees target) van 2012 heen. Onduidelijk is of de betrokken netbeheerders het traject voorzetten (andere visies).
2006: Seat Leon TDI Sport-up (oa. bodykit)
2010: VW Scirocco TSI R-line
2011: Opel Insignia Cosmo plus (oa. 20";)
2013: Volvo V60 D6
2010: VW Scirocco TSI R-line
2011: Opel Insignia Cosmo plus (oa. 20";)
2013: Volvo V60 D6
- NielsPHEV
- 7th Gear member
Hi Yo,YoVol schreef:Hoi, nieuw lid hier. Reden is de bestelling van de V60 Plug-in. Ik zie dat jullie veel inside information hebben. Hopelijk kan ik er ook aan bijdragen.
Als je een pure limited hebt besteld en alleen grijs kan kiezen dan is dat uit de eerste batch van 1000 en niet de tweede batcg van 5000 bij de tweede batch zal meer keuze aan kleuren en uitvoeringen komen. Met certificaat bedoelt men een briefje van Volvo NL waarin men bevestigd dat er een productie plaats voor een van de MY14's voor je gereserveerd. Meer details over MY 14 zoals prijs, kleuren, uitvoeringen etc zijn nog niet bekend.
-
- 2nd Gear member
Nee, het gaat om een tweede batch...dus ik zit niet vast aan de grijze kleur?!? Dat vind ik wel relaxed. Geldt het certificaat ook voor de tweede batch?NielsV70 schreef: Hi Yo,
Als je een pure limited hebt besteld en alleen grijs kan kiezen dan is dat uit de eerste batch van 1000 en niet de tweede batcg van 5000 bij de tweede batch zal meer keuze aan kleuren en uitvoeringen komen. Met certificaat bedoelt men een briefje van Volvo NL waarin men bevestigd dat er een productie plaats voor een van de MY14's voor je gereserveerd. Meer details over MY 14 zoals prijs, kleuren, uitvoeringen etc zijn nog niet bekend.
- NielsPHEV
- 7th Gear member
Voor de eerste batch hebben de mensen die konden bestellen een orderbevestiging het certificaat is van toepassing voor de tweede batch VCNL heeft aangegeven dat er na de zomer meer details zouden volgen over MY 14 van de PIH. Persoonlijk verwacht ik de details na KW 46 aangezien men dan begint met de productie van de eerste serie en men wellicht nog even de kat uit de boom wil kijkenYoVol schreef:Nee, het gaat om een tweede batch...dus ik zit niet vast aan de grijze kleur?!? Dat vind ik wel relaxed. Geldt het certificaat ook voor de tweede batch?NielsV70 schreef: Hi Yo,
- volvo felipe
- 2nd Gear member
In België uitverkocht
- Jeroen
- 5th Gear member
- Contacteer:
Wanneer worden de 1e eigenlijk uitgeleverd?
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription > op naar een nieuw auto avontuur...
- RichieB
- 6th Gear member
Ik heb net een mailtje uit België gekregen: Levertermijn zal nog steeds eind april 2013 zijn. In mijn beleving was de eerdere uitspraak "in april" en omdat Jeroen "half maart" had gehoord heb ik daar in mijn hoofd "begin april" van gemaakt. Dus dat zijn toch weer 4 extra weken wachten (en ik heb net een vakantie geboekt voor de 1e week van mei). ::?
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof
- Jeroen
- 5th Gear member
- Contacteer:
Ik had ook half maart in mijn gedachte maar kreeg ook de mail met eind april.
Heb nog wel een klein extraatje erbij besteld, homelink.
Heb nog wel een klein extraatje erbij besteld, homelink.
-
- 5th Gear member
Apart, kreeg net ook email dat het eind april geleverd wordt.
Volvo belgie levert in 1x hele batch uit ?!
nou ja klinkt beter dan eind mei wat het eerst was.
Volvo belgie levert in 1x hele batch uit ?!
nou ja klinkt beter dan eind mei wat het eerst was.
-
- 3rd Gear member
Hier nog een, levering eind april (naar verwachting). Bij mij zou de levering nog later zijn,
Dus ik ben er wel blij mee. Zou heel goed uitkomen eigenlijk.
Dus ik ben er wel blij mee. Zou heel goed uitkomen eigenlijk.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Hoeveel van de milieubewuste kopers uit deze topic kopen hem trouwens privé?
Volvo for life