Hoi allen, mijn eerste post hier nadat ik al het hele forum heb doorgelezen en met aandacht heb bekeken wat anderen hebben besteld.
Ik rij nu een 2008 C30 Base 1.6D met R-styling (bodykit en spoiler, stuur en aluminium interior kenmerken). Is mijn eerste leaseauto ooit en had op dat moment weinig keuze voor meer comfort, dus toen maar voor optische elementen gegaan, betrefte een jong-gebruikte auto. (25% bijtelling)
Betreft hier bij beide auto's zakelijke lease.
'Mijn' V40 is eind augustus besteld (leverdatum Nov 2012) Rijden vanaf 01-2013 ivm C30 contract):
Biarritz Blue D2 Momentum
Intro Line
Dynamic Line (17" mannan, geblindeerde ramen achter, D2 is standaard al verlaagd 1 cm, 3 standen stuurbekrachtiging , High performance spoiler)
Exterior Styling kit (white stripe om eens te kijken hoe dat eruit ziet)
Panorama dak
LED dag rij verlichting
zelf dimmende binnenspiegel
T-Tec p520 (zwarte stoelen met witte bies, blond/licht interieur)
Tevens wil ik bij de dealer xenon laten inbouwen achteraf. Heeft een vriend van me met zijn C30 ook gedaan en ziet er goed uit. Scheelt zo'n 1200 euro, heb je ze alleen niet adaptief...
Ik moet zeggen dat ik vaak de Biarritz Blue zie (op fora en de 2 die ik in het wild ben tegen gekomen), maar nog niet met het pano dak, dynamic line en de styling kit. Daarmee moet mijn D2 toch wel redelijk sportief gaan ogen.
Ben erg benieuwd of iemand van mijn config een real-life foto kan vinden!!!
Voorstellen en bestelde V40
-
- 1st Gear member
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- 1st Gear member
Lees trouwens net iets over die armsteunen...
Begrijp ik nou goed dat ik die dus straks niet heb in mijn V40 omdat hij na week 47 geproduceerd wordt? Had ik deze dan extra bij moeten bestellen?
Slechte zaak van mijn dealer die me hier niet op gewezen heeft, dus daar ga ik nog wel eens mee kijken wat hij hier aan gaat doen...
Begrijp ik nou goed dat ik die dus straks niet heb in mijn V40 omdat hij na week 47 geproduceerd wordt? Had ik deze dan extra bij moeten bestellen?
Slechte zaak van mijn dealer die me hier niet op gewezen heeft, dus daar ga ik nog wel eens mee kijken wat hij hier aan gaat doen...
- HakanC
- 3rd Gear member
Welkom 

V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
-
- 1st Gear member
dankje!HakanC schreef:Welkom

-
- 1st Gear member
Gister contact gehad met de dealer. Levertijd is nu plots eind november (productie datum krijg ik nog bevestigd), echter mag/kan ik mijn C30 pas inruilen begin Januari...
Goede nieuws is dat het nu maar 3 maanden wachten is ipv 5 en in decemeber kan ik eens een kijkje nemen bij mn nieuwe bolide. Toch gek dat hij dan meer dan een maand 15 minuten van mijn huis staat en ik er nog niet in mag rijden...
Das dan weer een nadeel van leasen.
Goede nieuws is dat het nu maar 3 maanden wachten is ipv 5 en in decemeber kan ik eens een kijkje nemen bij mn nieuwe bolide. Toch gek dat hij dan meer dan een maand 15 minuten van mijn huis staat en ik er nog niet in mag rijden...
Das dan weer een nadeel van leasen.
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
En weet je zeker dat daar het panoramadak nog in zit? Heeft een langere levertijd volgens mij
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- 1st Gear member
dat mag ik hopen, want ik heb het niet uit mn config gehaald. Op het moment van productie week bevestiging zal ik het nog eens checken, ook de armsteun kwestie.
-
- 1st Gear member
Bevestiging gekregen dat die van mij in week 43 geproduceerd wordt inclusief Pano dak en verschuifbare armsteun.
Ow ow ow wat is het jammer dat ik dan nog zo lang moet wachten...
Ow ow ow wat is het jammer dat ik dan nog zo lang moet wachten...
- Rutger
- 4th Gear member
- Contacteer:
Wat is een dynamic spoiler?
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
- Rutger
- 4th Gear member
- Contacteer:
owww. ok...ik was al aan het denken aan zo'n gekke porsche of audi spoiler 

Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
-
- 1st Gear member
haha, nee, sorry ik bedoel de high performance spoiler die in het dynamic pakket op de D2 komt.