In een vorig topic had ik wat vragen over inbouw carkit in V50.
Zojuist heb ik gekozen voor het laten inbouwen van een Parrot 3200 LS carkit. Het schijnt op dit moment één van de beste sets te zijn voor inbouw achteraf (http://www.parrot.biz/usa/products/index.php?id=3200).
De inbouwer heeft er al tientallen ingebouwd in V50's en is (uiteraard) zeer te spreken over het resultaat.
Nadeel is dat bij V50 met High Performance er een meerprijs van 175 euro geldt omdat de radio achterin zit en het inbouwen veel meer tijd kost. Als alternatief kan voor 30 euro een extern boxje geplaatst worden, maar dan werkt mute niet.
Het inbouwen gebeurt bij mij thuis door Viritel (http://www.viritel.nl/).
Dit is overigens geen (bedoelde) reclame. Ik ben mening dat bovenstaande oplossing een zeer mooie oplossing is en vind het daarom nuttige info voor V40/V50 rijders.
Als het ingebouwd is (eerste week september) laat ik wel weten hoe het werkt.
Zijn er overigens andere rijders die ervaring hebben met deze parrot carkit?
Parrot 3200 LS carkit in V50
- marsm104
- 5th Gear member
- Contacteer:
Parrot... leuk systeem. Met het inbouwen van een standaard nokia-carkit moet je het volume knopje niet links doen. Dan kom je er namelijk met je sleutelbos tegen aan.
Maareh.... zo'n parrot is nooit een verkeerde keuze. Sony Ericsson, Nokia of Samsung. Geen enkel probleem. Werkt altijd. Alleen oppassen, je kan maximaal 6 toestellen in het geheugen opslaan.
Mocht je toestel problemen geven, met de bluetooth verbinding, kan je onder fabrieksgarantie een update laten uitvoeren. De software versie van je telefoon kan worden bijgewerkt. Sommige bluetooth problemen zijn dan weg. Bij elk Business Center van KPN, kan dat. Sorry... is dit ook reclame?
Maareh.... zo'n parrot is nooit een verkeerde keuze. Sony Ericsson, Nokia of Samsung. Geen enkel probleem. Werkt altijd. Alleen oppassen, je kan maximaal 6 toestellen in het geheugen opslaan.
Mocht je toestel problemen geven, met de bluetooth verbinding, kan je onder fabrieksgarantie een update laten uitvoeren. De software versie van je telefoon kan worden bijgewerkt. Sommige bluetooth problemen zijn dan weg. Bij elk Business Center van KPN, kan dat. Sorry... is dit ook reclame?
Groeten, Rick Marsman

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

-
- 1st Gear member
Is het dan mogelijk met de software een 6310i up te graden van bluetooth 1.1 naar 1.2 (of van 1.0 naar 2.0, in ieder geval de tweede versie bluetooth)?marsm104 schreef:Mocht je toestel problemen geven, met de bluetooth verbinding, kan je onder fabrieksgarantie een update laten uitvoeren. De software versie van je telefoon kan worden bijgewerkt. Sommige bluetooth problemen zijn dan weg. Bij elk Business Center van KPN, kan dat. Sorry... is dit ook reclame?
-
- 1st Gear member
295 euro voor set en inbouwVvijftig schreef:Wat kost dat dan?? moet namelijk ook nog een setje hebben
Als je een high performance radio hebt zit de radio achterin de auto en moet je een keuze maken:
a. 30 euro extra voor extern boxje (set wordt niet aangesloten op de autoradio: geen geluid over boxen van de auto en geen automatische mute functie)
b. 175 euro extra voor aansluiting op de radio die achterin zit (dan wel geluid over de boxen én automatische mute functie)
Omdat de radio achterin zit is het een behoorlijke meerprijs, maar dan is het wel af.
Bij de standaard radio kan het wel makkelijker aangesloten worden, maar daar weet ik de prijzen niet van.
-
- 2nd Gear member
Hoe bedoel je radio achterin, ga er vanuit dat iedereen zijn radio voorin heeft zitten!! :?Douglas schreef:295 euro voor set en inbouwVvijftig schreef:Wat kost dat dan?? moet namelijk ook nog een setje hebben
Als je een high performance radio hebt zit de radio achterin de auto en moet je een keuze maken:
a. 30 euro extra voor extern boxje (set wordt niet aangesloten op de autoradio: geen geluid over boxen van de auto en geen automatische mute functie)
b. 175 euro extra voor aansluiting op de radio die achterin zit (dan wel geluid over de boxen én automatische mute functie)
Omdat de radio achterin zit is het een behoorlijke meerprijs, maar dan is het wel af.
Bij de standaard radio kan het wel makkelijker aangesloten worden, maar daar weet ik de prijzen niet van.
"Spee rijdt altijd mee"
- marsm104
- 5th Gear member
- Contacteer:
Parrot kost 120 euro op marktplaats. Zoek effe een beunhaasje op, die fixt dat zo effe 
Enneh.. Bluetooth 1.1, 1.2 of wat anders... het werkt, of het werkt niet. Slimpel toch?
En een 6310i kan je zelf cheken. Toets op je telefoon effe het volgende commando in:
*#0000#
Softwareversie verschijnt. Versie 7.00 is de nieuwste.

Enneh.. Bluetooth 1.1, 1.2 of wat anders... het werkt, of het werkt niet. Slimpel toch?
En een 6310i kan je zelf cheken. Toets op je telefoon effe het volgende commando in:
*#0000#
Softwareversie verschijnt. Versie 7.00 is de nieuwste.
Groeten, Rick Marsman