hoe automatisch zijn de spiegels?

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
reiniertc
2nd Gear member

Ik heb straks electrisch inklapbare spiegels.
Wat ik niet helemaal uit de boekjes op internet kan halen, is of de spiegels automatisch inklappen als je de auto op slot doet, of dat je dat handmatig moet doen middels de twee knopjes indrukken.

Is er al iemand met een v40 met automatisch inklapbare spiegels?
Patrickv
3rd Gear member

is instelbaar..
maar je kunt ze dus bij het sluiten van de auto automatisch laten inklappen...
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
reiniertc
2nd Gear member

ja? mooi!
ik was ff bang dat dat alleen zo was als je electrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie had...
2013 V40 D2 Summum Ice White | Driver support line | Intro line met park assist | Verwarmbare voorstoelen | Parkeerverwarming op brandstof | Zonder model- en typeaanduiding | Uitschakelbare passagiersairbag | Laadvloer met twee niveaus
2011 V70 2.0T Powershift R-edition Titanium Grey metallic | Comfortpack
clubbtraxx
2nd Gear member

reiniertc schreef:ja? mooi!
ik was ff bang dat dat alleen zo was als je electrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie had...
Zo stond het eerst inderdaad in de handleiding, maar het blijkt ook zonder die optie gewoon automatisch te werken als je dat wilt.
Handig als je veel achteruit ingeparkeerd in parkeervakken naast elkaar staat vind ik zelf.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

reiniertc schreef:Ik heb straks electrisch inklapbare spiegels.
Wat ik niet helemaal uit de boekjes op internet kan halen, is of de spiegels automatisch inklappen als je de auto op slot doet, of dat je dat handmatig moet doen middels de twee knopjes indrukken.
beiden kan, wel zo handig als je even snel in moet klappen terwijl je rijdt
Volvo for life
Volvoman
7th Gear member
Contacteer:

Bij andere modellen gelijk zo. Werkt erg goed.
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
Mir
3rd Gear member

Omdat de v40 ook geen pinnetjes in de deur meer heeft, kan je niet meer zien of 'ie nou op slot is of niet... met deze optie weer wel ;)
Plaats reactie

Terug naar “V40”