afwatering schuifdak

Plaats reactie
ericwan
1st Gear member

Voor de tweede keer de Yaw sensor onder bijrijder stoel onderwater en daardoor defect. Het lijkt dat als de voorste afwateringen van het schuifdak niet helemaal schoon zijn en iets verstopt raken, komt er op de één of andere manier regenwater onder de voeten/vloer van de bijrijder. Kreeg (weer) melding op mijn dashboard "anti-skid service vereist". Vloer er uit gehaald en ja hoor, vol met water. Bij elkaar wel 10 liter water eruit gesponst en sensor uit gebouwd. Ga ik nu open maken en proberen te redden, want is een harstikke duur ding. Heeft iemand idee hoe dit te voorkomen is? Misschien iets van een afwatering maken in die voetenbak??
MarioC70
6th Gear member

Zit de kachelhuis afwatering niet verstopt op het middenconsole?
dat lijkt er meer op!
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
ericwan
1st Gear member

Ik ben ervan uitgegaan dat het de dakafwatering was, omdat er vorige keer wel eens wat water op de stoel lag bij regen en als ik door de bocht ging wel eens wat druppels van bovenaf. Daarom dacht ik dat het van het schuifdak kwam, maar de kachelafwatering is ook een aandachtspunt. Enig idee hoe ik daarbij kom en hoe het op te lossen/te controleren ?
MarioC70
6th Gear member

Zijpaneeltje rechts van de middenconsole iets wegtrekken,dan zie je een rubber slang zitten,die zit met een tule in de tunnel,wellicht verstopt?
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”