V40 T3 Summum Black Saphire de eerste foto's
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Nog niets vernomen in dit topic, het zal redelijk zeker om een rica aanpassing gaan, tikkie min van een dealer om dat aan te gaan bieden als "Polestar met fabrieksgarantie"
Volvo for life
-
- Starter
Het gaat inderdaad om Rica tuning: dus zonder fabrieksgarantie, maar met dealergarantiebart simpson schreef:Nog niets vernomen in dit topic, het zal redelijk zeker om een rica aanpassing gaan, tikkie min van een dealer om dat aan te gaan bieden als "Polestar met fabrieksgarantie"

- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
Tot er wat fout gaat......
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
-
- 3rd Gear member
Mooie wagen hoor!
Geniet er van
Enige waar ik niet kapot van ben zijn de velgen....
De rode accenten in de velg wel leuk terug komend ook in de styling kit...
Geniet er van

Enige waar ik niet kapot van ben zijn de velgen....
De rode accenten in de velg wel leuk terug komend ook in de styling kit...
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
-
- 2nd Gear member
Mooie V40! Ik denk dat je wel redelijk uniek bent met die velgen en styling kit, zeker met dat rode randje! 
Dat Espresso/blond leder ziet er trouwens ook wel erg chique uit! Geeft gelijk een hele andere uitstraling dan helemaal zwart.

Dat Espresso/blond leder ziet er trouwens ook wel erg chique uit! Geeft gelijk een hele andere uitstraling dan helemaal zwart.
- Rick H
- 3rd Gear member
Hele toffe wagen, vooral de achterkant is echt dik!
Volgens mij is de optie "Zonder motortype en modelaanduiding" niet 100% doorgekomen
Volgens mij is de optie "Zonder motortype en modelaanduiding" niet 100% doorgekomen
MY07 Volvo S80 4.4 V8 AWD Geartronic
Black Sapphire metallic - Summum - Off Black Leder - 18” Zubra - Premium sound - RTI -
Keyless drive - PDC V+A - BLIS - Adaptieve Bi-Xenon - etc...
MY06 Volvo S60 2.0T Aut.
Sports-Edition - Silver - Off Black Leder - Bodykit - 18” Eudora (zomer) - 17” Otrera (winter) - HU850 Premium sound - RTI - PDC - etc...
Black Sapphire metallic - Summum - Off Black Leder - 18” Zubra - Premium sound - RTI -
Keyless drive - PDC V+A - BLIS - Adaptieve Bi-Xenon - etc...
MY06 Volvo S60 2.0T Aut.
Sports-Edition - Silver - Off Black Leder - Bodykit - 18” Eudora (zomer) - 17” Otrera (winter) - HU850 Premium sound - RTI - PDC - etc...
-
- Starter
Erger nogRick H schreef:Hele toffe wagen, vooral de achterkant is echt dik!

Is Af Fabriek. Er wordt nu naar een oplossing gekeken. Hopenlijk alsnog te instaleren. Zo ja dan gelijk typeaanduiding verwijderen
-
- 2nd Gear member
als ik de bekleding nu zie............. krijg ik een beetje spijt dat ik van 'charcoal/blond' naar 'charcoal/charcoal' gewisseld heb. In combinatie met 'Espresso' ook erg mooi!V40LVO schreef: Type V40 T3 110kW Summum
Kleur Black Sapphire
Bekleding Espresso/Blond

- Poekoek
- 3rd Gear member
Mooie configuratie hoor!
Ik heb een vraag mbt de velgen: klopt dat er stukjes tussen de spaken uit te nemen zijn zodat de velgen meer open zijn? Aangezien je ook Ailos velgen ziet waarbij de openingen groter zijn. Dit zou dan gedaan zijn door plastic kapjes tussen de spaken te verwijderen. Kun jij dit bevestigen?
Ik heb een vraag mbt de velgen: klopt dat er stukjes tussen de spaken uit te nemen zijn zodat de velgen meer open zijn? Aangezien je ook Ailos velgen ziet waarbij de openingen groter zijn. Dit zou dan gedaan zijn door plastic kapjes tussen de spaken te verwijderen. Kun jij dit bevestigen?
V40 D2 R-Design | Rebel Blue | Business Pack Pro | Winter Line | 18"; S/V60 Ixion | High Performance dakspoiler | Zwart gewrapt dak | etc. | Topic
Daarnaast privé in het bezit van een Peugeot 106 Rallye en een Citroën BX GTi 16V
Daarnaast privé in het bezit van een Peugeot 106 Rallye en een Citroën BX GTi 16V
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Deze vraag heb je ook gesteld bij het autoweek forum....Poekoek schreef:Mooie configuratie hoor!
Hier heb ik je gezegd dat ik bij de dealer ben geweest en dat het met een plastic kap dicht gemaakt is. Hoeveel bevestiging wil je hebben...??
In bestelling XC60 T8 R-design MY2018 Osmium Grey
Verwachte levering maart 2018
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Intellisafe Pro line + Winterline
-Park assist voor en achter
-Dab+
-Extra getint glas achter
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
Verwachte levering maart 2018
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Intellisafe Pro line + Winterline
-Park assist voor en achter
-Dab+
-Extra getint glas achter
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
- Poekoek
- 3rd Gear member
Dat weet ik. Echter zie ik hier de foto's van de V40 van V40LVO en zie ik nergens een naadje o.i.d. waar dan dat kapje losgeklikt kan worden.
Je antwoord heeft me al een heel eind in de goede richting geholpen, waarvoor dank
Ik wil het echter graag helemaal zeker weten, en deze foto's wekken bij mij argwaan of er toch geen verschillende wielen zijn.
Je antwoord heeft me al een heel eind in de goede richting geholpen, waarvoor dank

V40 D2 R-Design | Rebel Blue | Business Pack Pro | Winter Line | 18"; S/V60 Ixion | High Performance dakspoiler | Zwart gewrapt dak | etc. | Topic