Levertijden

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
V40-D2
2nd Gear member

Toch vind ik 3 maanden erg lang, als ik lees dat men nu besteld en dit jaar nog een productieplek krijgen... deze plekken zijn dan wel vooraf ingekocht door de dealers, maar toch.

Mocht de fout echt bij de fabriek liggen dan vind ik dat de fabriek ook wel een productieplek kan regelen ergens binnen nu en 6 weken. er vanuit gaande dat dit soort fouten zelden gebeuren.
-= V40 D2 Momentum | Driver Support Line | Electric Silver =-
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Wat ik bedoelde is dat het zo simpel is om een ander de schuld in de schoenen te schuiven terwijl je zelf de fout maakte
Volvo for life
jimrask
2nd Gear member

Ik heb totaal geen zicht op hoe snel men eventueel een productieplek kan regelen. Ik weet dat er hier mensen op het forum zitten die hier veel meer over weten (en zelfs bij Volvo Gent werken), misschien kunnen zij hier iets meer over zeggen?

Zoals ik eerder al zei: de fout is nu eenmaal gebeurd, wie ze nu echt gemaakt heeft is voor mij van veel minder belang.
2002 - 2004: Volvo 740 Turbo 16 Valve Estate (1990)
2004 - 2008: Audi A6 Avant TDI (2000)
2008 - 2012: Alfa Romeo 147 JTD Distinctive (2004)
2013 - 2016: Volvo V40 D2 Momentum + Launch Pack + Motion Pack + Winter Plus Pack + Offblack lederen interieur (2013)
2016: Volvo S60 2.5T Geartronic Summum Inscription (MY2007)
drowel
5th Gear member

Zijn de T5 modellen nog niet leverbaar? Heb er nog nergens een voorbij zien komen namelijk, ook niet op buitenlandse auto aanbod sites! Lijkt me toch een erg lekkere combi!
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

jimrask schreef:Ik heb totaal geen zicht op hoe snel men eventueel een productieplek kan regelen.
ik kan voor NL eind november/begin december leveren
Volvo for life
jimrask
2nd Gear member

bart simpson schreef:ik kan voor NL eind november/begin december leveren
Ik woon in België :-)
2002 - 2004: Volvo 740 Turbo 16 Valve Estate (1990)
2004 - 2008: Audi A6 Avant TDI (2000)
2008 - 2012: Alfa Romeo 147 JTD Distinctive (2004)
2013 - 2016: Volvo V40 D2 Momentum + Launch Pack + Motion Pack + Winter Plus Pack + Offblack lederen interieur (2013)
2016: Volvo S60 2.5T Geartronic Summum Inscription (MY2007)
Thidans
1st Gear member

Hij is geleverd... nu nog effe wachten op het kenteken, het privacy glas.. het tunen wordt over een paar weken gedaan.. zodat ik het verschil kan merken. :P :P

Afbeelding
V40 T4 Summum, Introline... Wit...........
Jellybean
1st Gear member

Jellybean schreef:Besteld = week 32
Productie = week ??
Levering = week 43
Betreft een leaseauto: T4 Summum

Leverweek was eerst week 1, 2013! Maar na annulering van het panoramisch dak en wat belletjes met Volvo Nederland door de dealer is het toch week 43 geworden. Ben ik best blij mee, aangezien ik anders 25% bijtelling moest gaan betalen i.p.v. 20% :)
Levering is uiteindelijk week 42 geworden. Vandaag heeft de dealer hem in ontvangst genomen :D ...Helaas voor mij moet ik alleen tot de eerste week van december wachten vanwege de looptijd van het leasecontract van mijn huidige auto.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V40 T4 Summum Passion Red, Vasa leder Charcoal/Blond, Intro Line met Premium Sound en Park Assist Pilot, Security Line met Keyless Entry, Verlaagd sportchassis, Verwarmde voorstoelen, Instelbare stuurbekrachtiging, Automatisch dimmende binnenspiegel, Freja 17” light grey velgen, R-design spiegelkappen.
v40_ks
2nd Gear member

Jellybean schreef:Helaas voor mij moet ik alleen tot de eerste week van december wachten vanwege de looptijd van het leasecontract van mijn huidige auto.
Kun je geen deal maken met de leasemaatschappij?
Ik mag 'm 3 weken eerder inleveren......... eind volgende week rij ik in de V40...... :)
Volvo V40 T4 Summum Biarritz Blue. Introline, verwarmde voorstoelen, verwarmde voorruit, 17"; Segomo velgen, afneembare trekhaak, extra getint glas achter, laadvloer met twee niveaus
v40_ks
2nd Gear member

Thidans schreef:Hij is geleverd
mooi man.......... maar ja - had 'm ook al in 't echt gezien :) :)
Volvo V40 T4 Summum Biarritz Blue. Introline, verwarmde voorstoelen, verwarmde voorruit, 17"; Segomo velgen, afneembare trekhaak, extra getint glas achter, laadvloer met twee niveaus
Jellybean
1st Gear member

v40_ks schreef:Kun je geen deal maken met de leasemaatschappij?
Nope. Eerder (kostenloos) inleveren was uitgesloten bij de leasemaatschappij. Ik vind het leuk om eerder in mijn nieuwe Volvo te rijden, maar niet tegen elke prijs.
Die paar weken overleef ik ook nog wel i.c.m. een bezoekregeling met dealer :D
Volvo V40 T4 Summum Passion Red, Vasa leder Charcoal/Blond, Intro Line met Premium Sound en Park Assist Pilot, Security Line met Keyless Entry, Verlaagd sportchassis, Verwarmde voorstoelen, Instelbare stuurbekrachtiging, Automatisch dimmende binnenspiegel, Freja 17” light grey velgen, R-design spiegelkappen.
Jellybean
1st Gear member

@Thidans

Bij wie laat je hem tunen en behoud je dan de fabrieks- of dealergarantie? Ben natuurlijk ook benieuwd hoeveel pk'tjes je daarna hebt!
robert-v50
2nd Gear member

Willen jullie aub niet zo hard SCHREEUWEN dat jullie je nieuwe auto al hebben...

De mijne zou vorige week gemaakt zijn...en nu maar wachten pfff
[2008 - 2011] V50 1.6D Edition-1
[2011 - 2012] Skoda Octavavia1.6 TDI Elegance Business 7-DSG
[2012 - 2012] BMW 118D Business
[2-11-2012] V40 D2 Summum - Black Sapphire Metallic, 17";Manan, Body Kit, Verlaagd sportchassis met HP-spoiler en Charcoal/Blond-Leder interieur
RLB
2nd Gear member

Jellybean schreef:
Jellybean schreef:Besteld = week 32
Productie = week ??
Levering = week 43
Betreft een leaseauto: T4 Summum

Leverweek was eerst week 1, 2013! Maar na annulering van het panoramisch dak en wat belletjes met Volvo Nederland door de dealer is het toch week 43 geworden. Ben ik best blij mee, aangezien ik anders 25% bijtelling moest gaan betalen i.p.v. 20% :)
Levering is uiteindelijk week 42 geworden. Vandaag heeft de dealer hem in ontvangst genomen :D ...Helaas voor mij moet ik alleen tot de eerste week van december wachten vanwege de looptijd van het leasecontract van mijn huidige auto.
Mooie uitvoering zeg!
Maar de velgen op de foto zijn Mannans, toch? Heb je een deal met de dealer gemaakt om er Freja-velgen onder te zetten (zomer/winterbanden misschien)?
Jellybean
1st Gear member

RLB schreef:Maar de velgen op de foto zijn Mannans, toch? Heb je een deal met de dealer gemaakt om er Freja-velgen onder te zetten (zomer/winterbanden misschien)?
Klopt, het zijn Mannan-velgen. Ik heb een deal gemaakt dat ze kosteloos omgewisseld worden voor Freja-velgen. Park-assist Pilot (voor) wordt ook nog achteraf gemonteerd.
Thidans
1st Gear member

Jellybean schreef:@Thidans

Bij wie laat je hem tunen en behoud je dan de fabrieks- of dealergarantie? Ben natuurlijk ook benieuwd hoeveel pk'tjes je daarna hebt!
Gaat via de volvo dealer, en behoud mijn garanties.

Pk's vallen eigenlijk wat tegen. zouden er "slechts" 20 meer zijn ( ik hoop stiekem op meer ::wink: )

Maar de NM nemen met 64 toe.. dat is aanzienlijk..

ik tune hem bewust een paar weken na levering zodat ik het verschil kan merken..
Thidans
1st Gear member

v40_ks schreef:
Thidans schreef:Hij is geleverd
mooi man.......... maar ja - had 'm ook al in 't echt gezien :) :)
Ja ja... jij wel.. maar ik de "jouwes"ook :wink:
Thidans
1st Gear member

robert-v50 schreef:Willen jullie aub niet zo hard SCHREEUWEN dat jullie je nieuwe auto al hebben...

De mijne zou vorige week gemaakt zijn...en nu maar wachten pfff
Mijne was in produktie week 41 en week 42 dus al bij de dealer..., week 43 in mijn handjes...
Patrickv
3rd Gear member

Thidans schreef: Gaat via de volvo dealer, en behoud mijn garanties.
zal dus een Rica tune zijn... aangezien Polestar niets heeft.. betreft dan wel dealer garantie... desalnietemin... altijd fijn wat extra vermogen.. ;)
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

fabrieksgarantie wordt dan dealergarantie, het kan maar duidelijk zijn
Volvo for life
Plaats reactie

Terug naar “V40”