Portier links achter

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Migaddo
2nd Gear member

Beste Allen,

Ik weet dat er al het een en ander over geschreven is, maar ik denk dat mijn probleem iets anders ligt.
Ik heb een Volvo V50 2.0D 2004 met 310000 km op de teller.
Sinds kort gaat de linker achterportier niet meer electrisch van het slot. De overige portieren werken wel normaal. Als de deur op slot is kan ik hem wel gewoon van binnenuit openen, en de elctrische ramen doen het ook nog.
Als ik met de AB vergrendel of ontgrendel, hoor ik wel een relasi in het portier klikken, echter het knopje beweegt niet.
Zou dit een probleem kunnen zijn met de motot in de portier, en hoe zou ik deze kunnen vervangen?

Auto is net weer gekeurd tot juli 2013.
Hopelijk kan iemand me helpen.
H Cremers
Starter

Dag allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen: Hans Cremers, sinds vorige week de trotse eigenaar van een V50 2.0D uit 2004, 210.000 km op de teller.

Ik heb sinds gisteren exact hetzelfde probleem! De portiervergrengeling van het portier rechtsvoor werkt niet meer met de afstandbediening of met de knoppen op de deur. Elektrische ramen werken nog wel gewoon.
Ik hoor wel een soort van klik bij het openen/sluiten in de deur. Daarom denk ik dat het probleem mechanisch is. Iemand tips? Eventueel voor het verwijderen van de bekleding en het tweede paneel?

Ik heb hier op het forum al rondgekeken, maar alle links die ik probeer voor het verwijderen van het tweede paneel waren dood...

Ook nog even een andere vraag: Zijn mechanische problemen bij de dealer eventueel ook uit te lezen, zodat ik misschien niet alles hoef los te halen om het probleem te vinden?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Hans Cremers
Ramon&Ramon
7th Gear member

Begin eerst maar met controle van de deurstekkers in de deurstijl!
Migaddo
2nd Gear member

Bij mij lag het aan de motor die de vergrendeling aanstuurt.
Een nieuwe kost 151 Ex btw, een gebruikte heb ik op de kop getikt voor 60.
Het meeste werk zit hem in het vervangen hiervan.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”