Rens
Gelukkig!VolvoS801999 schreef:@M@rcel (en Ramon&Ramon): zo was het absoluut niet bedoeld hoor!!!. Ik heb er juist zo'n beetje alles voor over om het probleem de wereld uit te krijgen, dus natuurlijk wil ik die hulp met beide handen aangrijpen. Het woord 'gezeik' slaat op het probleem wat ik dus heb met die remmen, niet op het aanbod!!! Heel graag zelfs, al moet ik ervoor naar Friesland, ik bedoelde het niet verkeerd. Sorry.
Rens
leg mij maar uit hoe ze dat stellen dan?VolvoS801999 schreef:Hoi,
Camber is inmiddels wel in te stellen, met die nieuwe schokbrekers kan dit inmiddels wel....hebben ze bij de vorige uitlijning ook gedaan.
Ik snap het ook niet maar ik blijf hoop houden :twisted:
Rens
VolvoS801999 schreef:Hey,
@Ramon&Ramon en MarioC70: er is zeker niet mee geknoeid en de uitlijning is vorige keer bij Dassen in Eindhoven gedaan. Die weet echt waar hij het over heeft en die heeft ook de wielvlucht versteld; dmv de onderste twee bouten aan de schokbrekers. Meer weet ik ook niet.
@EVV: het zou uiteraard ook van de achterophanging af kunnen komen denk ik, de remmen hadden achter ook geen verschil... Vooraan kan ik niks meer verzinnen, dus misschien komt het inderdaad van de achterkant. Nog tips vwb de achterkant?
Rens