Mijn auto dacht er ooit eens 2120 km van te maken, heeft 'ie uiteraard niet gehaaldRippie V70 schreef:...1940 KILOMETER TOT LEGE TANK...

Mijn auto dacht er ooit eens 2120 km van te maken, heeft 'ie uiteraard niet gehaaldRippie V70 schreef:...1940 KILOMETER TOT LEGE TANK...
+1 !!VolvoXC70 schreef:Mijn auto verbruikt zo'n 8l/100km.
Aangezien we er altijd met z'n vieren in zitten, is dat dus 2l/100km per persoon. Dat is dus 1:50 en daarmee ben ik het zuinigst tot nu toe.. :twisted:
Het maakt mij geen bal uit wat het verbruik is. Betaal de wereld aan belastingen dus laat me genieten van datgene waar nog geen slot op zit.
In het voorjaar had ik een setje 16"aangeschaft, voorzien van banden met 7mm profiel. het merk.... euh... schaam... Autogrip... Ik dacht, als ze op zijn gaan er weer goede banden op.Laten we het topic veranderen in profieldiepte vs. kilometers.
1mm op 2000 km moet te doen zijn...
Ik op 11,2 KM op 1 liter ook S60 140 PK aut.sw_auto schreef:Met mijn S60 2.4 140pk Aut. uit 2002 zit ik gemiddeld op een verbruik van 1:11,5. Valt mij goed mee!
Dan roffel je aardig door? Als het moet red ik 850km op één tank, maar dat is dan ook wel weer het andere uitersteCarfreak schreef:+/- 650km op 1 tank.
+1Ramon&Ramon schreef:Het is afhankelijk van zoveel factoren het verbruik,weersomstandigheden,hoe zwaar is je rechtervoet,agressief rijgedrag,technische toestand van de auto.
In het weekend gingen er mensen bij de benzinepomp in de file staan vanwege de verhoging van de BTW,op een tank van 60 liter scheelde dat een kleine twee euro,in mijn ogen spoor je dan niet.
Als je constant op je verbruiksmetertje gaat zitten kijken ,wordt je een slaaf van je auto,ik gooi hem vol als hij leeg is en wat hij verbruikt zal me een worst zijn,zolang het rond de 1 op 15 schommelt die diesel ,vind ik het gezegend.
Een dikke Volvo weegt gemiddeld rond de 1350 kilo en dat merk je natuurlijk in het verbruik,heb je daar moeite mee,koop dan een Panda.
Kom op Ruben, dat kan (veel) beter, zuiniger dusQua tanken : 1123km op 68 liter... 1:16.5 dus.
Kan wel, maar dan moet ik mijn best gaan doen.Rippie V70,
Citeer:Qua tanken : 1123km op 68 liter... 1:16.5 dus.
Kom op Ruben, dat kan (veel) beter, zuiniger dus