Bij de RDW maken ze soms typefouten, zo had ik ooit een 480 die als 480 G op het kenteken stond.
Bij de RDW krijgen ze een hele rits kentekens te verwerken en als ze dan een stapel van Volvo nederland krijgen kan men zich wel eens vergissen, dat blijkt.
Over het tunen en de bak, de enige reden waarom die bakken mogelijk extra slijten is het gedrag van de bestuurder.
Als je altijd het maximum van je auto vraagt zal alles eerder kapot gaan.
En helaas denken een aantal bestuurders dat er maar 2 standen van het gaspedaal zijn .....
Ja dan gaat er wel eens wat stuk.
Geartronic of niet?
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 15.09.2004 - 21:19
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
XC90 D5
V60 PIH met veel toeters en bellen 2014>wk 46
V60 PIH met veel toeters en bellen 2014>wk 46
Was te snel, antwoord hoort onder dit topic
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... c&start=15
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... c&start=15
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 40982
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Dan gaan we daar maar verder.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70