Luitjes,
Mijn C30 D2 R-Design is voorzien van een lage, met de daklijn meelopende spoiler (de 'zuinige spoiler'). Nu ben ik opzoek naar een 'hoge' spoiler zoals de benzine R-Designs ook hebben.
Ik kan simpelweg een nieuwe bestellen en de huidige voor eeuwig naar zolder sturen, maar wellicht is er wel iemand die de hoge spoiler heeft en deze wil ruilen tegen die van mij?
Kleur: metallic zwart
Eerder is er ook een ruikactie geweest op het forum, maar toen met spiegelkappen.
Voorbeeldfoto mijn spoiler (mijne is zwart): http://www.caranddriver.com/photos-08q3 ... oto-228484
En die van de gevraagde: http://www.flickr.com/photos/martijnfoto/4483261819/
Wie heeft er interesse of kent iemand met mogelijke interesse?
Spoiler ruilen
- sbv
- 6th Gear member
Daar gaan je zuinige cijfers. Dit type spoiler zit er met een reden op namelijk
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- Martinvh
- 2nd Gear member
Inderdaad, bedankt voor die bijdrage.
En omdat ik minder waarde hecht aan de verbruikscijfers en meer aan de esthetiek, initieer ik deze ruilactie . ::D
Wellicht is er dus iemand die wel belang heeft bij het terugdringen van het verbruik en daarom graag zijn spoiler ruilt/vervangt. Zo wordt iedereen optimaal geholpen.
En omdat ik minder waarde hecht aan de verbruikscijfers en meer aan de esthetiek, initieer ik deze ruilactie . ::D
Wellicht is er dus iemand die wel belang heeft bij het terugdringen van het verbruik en daarom graag zijn spoiler ruilt/vervangt. Zo wordt iedereen optimaal geholpen.
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Martinvh, +1
En ook ik ben van mening dat die spoiler die jij er graag op wil hebben optisch mooier is.
En ook ik ben van mening dat die spoiler die jij er graag op wil hebben optisch mooier is.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- BS
- 2nd Gear member
Als ruilen er niet in zit, je kunt ook een 2e hands zoeken en (laten-) spuiten, dat heb ik gedaan.Martinvh schreef: Ik kan simpelweg een nieuwe bestellen
De spoiler zelf kostte bij Rima maar 75 euro, voor het prijsverschil met de dealer kun je aardig wat verf kopen.