Ik heb in mijn nieuwe S40 een USB aansluiting. Ik wil hiermee MP3'tjes afspelen op de geluidsinstallatie. Wat kan ik daarvoor het beste gebruiken, een USB stick of een iPod of een MP3 speler van een ander merk?
Wat is het verschil in functionaliteit tussen deze apparaten?
USB stick of iPod
- RemcoT4
- 3rd Gear member
Ik heb een iPod Classic in het armsteunbakkie liggen. Dat werkt prima, kan zoeken op albums, artiesten en playlists.
Ik weet niet hoe dat zit met de USB stick of andere MP3 speler... veel zal afhangen van de zogenaamde 'tags' (informatie 'in' het bestand zoals artiest, album, nummer, etc.) en de wijze waarop je het opslaat (in aparte mappen, allemaal bij elkaar etc.). Denk dat als je alles even goed sorteert en opslaat dat een USB stikkie ook prima werkt hoor.
Ik weet niet hoe dat zit met de USB stick of andere MP3 speler... veel zal afhangen van de zogenaamde 'tags' (informatie 'in' het bestand zoals artiest, album, nummer, etc.) en de wijze waarop je het opslaat (in aparte mappen, allemaal bij elkaar etc.). Denk dat als je alles even goed sorteert en opslaat dat een USB stikkie ook prima werkt hoor.
Volvo V40 T4 Polestar SUMMUM (MY13)
Volvo V50 2.0 SPORT Professional Line (MY10)
Volvo C30 1.8 SPORT Professional Line (MY10)
Volvo V50 2.0 SPORT Professional Line (MY10)
Volvo C30 1.8 SPORT Professional Line (MY10)
- MiniMe
- 1st Gear member
Bedankt voor je reactie. Intussen tuf ik vrolijk rond in mijn nieuwe S40 en gebruik een USB stickje voor de muziek, en ik moet zeggen het werkt perfect.RemcoV50 schreef:Ik heb een iPod Classic in het armsteunbakkie liggen. Dat werkt prima, kan zoeken op albums, artiesten en playlists.
- Franswa
- 5th Gear member
Ik heb ook een usb stick er in zitten en je kunt gewoon op je radiodisplay door het menu bladeren met je toetsen op het stuur, dus ik denk idealer dan een MP3 speler die je apart moet bedienen,
V60 Plus Dark. Fusion red.
- rona222
- 2nd Gear member
Heb een ipod mini op de usb aangesloten en die hoef ik echt niet apart te bedienen maar op het "radiodisplay"....Franswa schreef:Ik heb ook een usb stick er in zitten en je kunt gewoon op je radiodisplay door het menu bladeren met je toetsen op het stuur, dus ik denk idealer dan een MP3 speler die je apart moet bedienen,
XC60 D4 181 PK (Black Sapphire metallic) R-Design
V60 D3 136 PK (Bright Silver metallic) MY 2014
V60 1.6D Start & Stop (saville grey) momentum, motion, MY2012
V50 1.6D Start & Stop | black sapphire metallic | Business Pack | MY10
V60 D3 136 PK (Bright Silver metallic) MY 2014
V60 1.6D Start & Stop (saville grey) momentum, motion, MY2012
V50 1.6D Start & Stop | black sapphire metallic | Business Pack | MY10